Gå til innhold

Den sexuelle friheten i Europa er feil......

Anbefalte innlegg

Ja dette er virkeligheten, dessverre. Og dette har smitteeffekt.

Oj, trodde jeg var nogenlunde oppdatert - takk for realitetsorienteringa :-) Skummelt, forresten..

Tenker høyt nå, men hva kan vi gjøre annet enn å være oppmerksomme, samt skape en fortrolig og åpen dialog med våre håpefulle? Mine eldste har klart seg bra, men blir av og til litt bekymra for de yngste. Ikke veldig, men litt...

Har fått inntrykk av at du jobber tett mot skolevesenet. Ikke føl deg forplikta til å svare, men har du noen stalltips setter jeg stor pris på det :-)

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Maximia

6

• Angustia

6

• miakami

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg for min del synes den seksuelle frigjøringen er noe av det mer positive med vår del av verden, og dere kvinner burde i hvert fall være takknemlige for den.

I 1954 ble Anne Cath Vestli kritisert fordi hun fortalte at barn kommer ifra mors mage.

Da jeg var barn løp Trond Viggo Rundt inne i en fiktiv kropp og kasta suspekte tråder (sperm) på noen suspekte figurer (egg).

Jeg er glad verden går framover og at vi kan knulle i hytt og vær uten å tenke regler eller stigmatisering, helt uten frykt for at Trond Viggo løpe rundt i kroppen og kaste tråder på tv.

Jeg for min del synes den seksuelle frigjøringen er noe av det mer positive med vår del av verden, og dere kvinner burde i hvert fall være takknemlige for den.

I 1954 ble Anne Cath Vestli kritisert fordi hun fortalte at barn kommer ifra mors mage.

Da jeg var barn løp Trond Viggo Rundt inne i en fiktiv kropp og kasta suspekte tråder (sperm) på noen suspekte figurer (egg).

Jeg er glad verden går framover og at vi kan knulle i hytt og vær uten å tenke regler eller stigmatisering, helt uten frykt for at Trond Viggo løpe rundt i kroppen og kaste tråder på tv.

Nå har visstnok til og med Paven innrømmet at kondomer er OK!

:sjokkert:

Verden går fremover!

Med vennlig hilsen

Nå har visstnok til og med Paven innrømmet at kondomer er OK!

:sjokkert:

Verden går fremover!

Med vennlig hilsen

Han understreker vel at det ikke er ok - med unntak for situasjoner hvor det kan forebygge smitte.

Men det går framover. Snart får vi sikkert høre at sex også er ok - med unntak for situasjoner hvor målet ikke er unnfangelse. ;)

Annonse

De er sikkert mot NRK-lisensen! ;-)

Med vennlig hilsen

Hehe!

Som vanlig vaser jeg fælt når jeg blir trøtt, og må bare understeke at setningen ''(jo, sønnen med et antihomofili-armbånd) brukte slike.'' i høyeste grad kan misforstås. Vil ikke gjøre min ateist-sønn som stemmer Rødt og hører på Black Metal (puh) urett: Det var et armbånd til _støtte_ for homofile.

Hva 100.000 barn symboliserer med "BlimE-armbåndet" kan vi jo bare spekulere i ;-) Velger å tro det beste!

Naiv nattahilsen fra

Hehe!

Som vanlig vaser jeg fælt når jeg blir trøtt, og må bare understeke at setningen ''(jo, sønnen med et antihomofili-armbånd) brukte slike.'' i høyeste grad kan misforstås. Vil ikke gjøre min ateist-sønn som stemmer Rødt og hører på Black Metal (puh) urett: Det var et armbånd til _støtte_ for homofile.

Hva 100.000 barn symboliserer med "BlimE-armbåndet" kan vi jo bare spekulere i ;-) Velger å tro det beste!

Naiv nattahilsen fra

:lol:

God natt og sov godt. Og ikke bekymre deg!

Var ikke slikt samhold jeg tenkte på. Ta vare på hverandre..kjærlighet. Motstandsbevegelsen gjorde en fabelaktig jobb, for andre...

''Motstandsbevegelsen gjorde en fabelaktig jobb, for andre... ''

Det var en forsvinnende liten del av befolkningen som faktisk var aktive i noen motstandsbevegelse under krigen.

Jeg blir litt facinert av at du med en setning som ikke inneholder noe spørsmål en gang, og ikke sier hva som er feil egentlig i "den seksuelle friheten i Europa er feil", får laget en så lang tråd på så kort tid:-)

Hun har hatt et par tre forsøk før dette.

Annonse

Ja jeg er godt klar over at dette har vært lenge. Dette er ikke over, og dette finnes ikke kun i Norge. Det er mye lenger siden dette begynte i andre land.

Det er foreldrenes oppgave å oppdra sine barn.

I Tyskland er mye flere kvinner hjemme enn i Norge, og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget. Kvinner deltar minst i arbeidslivet i Tyskland av alle europeiske land.

Oj, trodde jeg var nogenlunde oppdatert - takk for realitetsorienteringa :-) Skummelt, forresten..

Tenker høyt nå, men hva kan vi gjøre annet enn å være oppmerksomme, samt skape en fortrolig og åpen dialog med våre håpefulle? Mine eldste har klart seg bra, men blir av og til litt bekymra for de yngste. Ikke veldig, men litt...

Har fått inntrykk av at du jobber tett mot skolevesenet. Ikke føl deg forplikta til å svare, men har du noen stalltips setter jeg stor pris på det :-)

Det foreldre kan gjøre er akkurat det du nevner, og som den kurdiske faren sa til meg i går: Dette har foreldre ansvar for og bør forby.

Jeg er enig med han, og vi var enige om mye. Han hadde gode, reflekterte tanker om styre og barneoppdragelse og fordeler og ulemper både i hans tidligere og nåværende land.

Foreldre kan sette strengere grenser enn de gjør og det kan skolen også.

I Tyskland er mye flere kvinner hjemme enn i Norge, og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget. Kvinner deltar minst i arbeidslivet i Tyskland av alle europeiske land.

''og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget.''

Hæ?

Hvorfor er du her på berget og ikke i Tyskland og er en drivandes dugelig husmor der da? eller enda bedre, flytt til de kurdiske områdene i syria, der har de så god seksualmoral så hverdagen er en lek for kvinner og barn sammenlignet med begredeligheten og forfallet her hjemme.

''og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget.''

Hæ?

Du skjønner, det er dessverre nesten ikke barnehager i Tyskland. Mødre blir tvunget til å slutte å jobbe. Godt å høre de er flinke til det da, jeg visste heller ikke at de var dyktigere enn andre ufrivillige hjemmeværende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...