Gå til innhold

Den sexuelle friheten i Europa er feil......

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden

I Tyskland er mye flere kvinner hjemme enn i Norge, og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget. Kvinner deltar minst i arbeidslivet i Tyskland av alle europeiske land.

''I Tyskland er mye flere kvinner hjemme enn i Norge, og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget. Kvinner deltar minst i arbeidslivet i Tyskland av alle europeiske land''

Jeg sier som Sør. Hæ?

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Maximia

6

• Angustia

6

• miakami

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest den tyske kneip

I Tyskland er mye flere kvinner hjemme enn i Norge, og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget. Kvinner deltar minst i arbeidslivet i Tyskland av alle europeiske land.

''I Tyskland er mye flere kvinner hjemme enn i Norge, og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget. Kvinner deltar minst i arbeidslivet i Tyskland av alle europeiske land.''

Slik bør det være.

Men i Syria er det for strengt igjen, mennene får ikke dekket sitt behov hos sine egne damer, så de benytter russiske prostituerte i stor grad.

Nåja norske menn får dekket sine behov en del hos prostituerte også. Jeg tror vi skal se på det som en del av kvinners undertrykkelse uavhengig av steder eller land

Du skjønner, det er dessverre nesten ikke barnehager i Tyskland. Mødre blir tvunget til å slutte å jobbe. Godt å høre de er flinke til det da, jeg visste heller ikke at de var dyktigere enn andre ufrivillige hjemmeværende.

Jeg vet godt at det er pga. mangel på barnehager, men hvorfor mangler de barnehager fremfor andre land? Og hva er frivillig og hva er ufrivillig?

''og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget.''

Hæ?

Det er helt logisk at kvinner som jeg og flere her kan ikke både være aktive overalt og hjemme også. Tyske kvinner har en annen standard som husmødre enn vi. Slik er det. Stor del av gifte kvinner er hjemmeværende.

''I Tyskland er mye flere kvinner hjemme enn i Norge, og de er dugandes husmødre og hustruer i motsetning til oss her oppe på berget. Kvinner deltar minst i arbeidslivet i Tyskland av alle europeiske land''

Jeg sier som Sør. Hæ?

Dette er ren fakta. Jeg har ikke sagt noe om hva jeg mener er best, men jeg vet godt at kvinner som er hjemmeværende har mere muligheter til å være gode husmødre eller stelle godt hjemme. Det må du være enig i.

Annonse

O hildrande du! Har sett at disse gummiarmbånda har vært populere noen år, men trodde de representerte edlere formål... *Host*.

Jaja, får trøste meg med at ingen av mine eldste (jo, sønnen med et antihomofili-armbånd) brukte slike. Den yngste har etter lang tids venting fått ett "blimE-armbånd" fra NRK Super, håper ikke det har noen skjulte motiver....

'' Den yngste har etter lang tids venting fått ett "blimE-armbånd" fra NRK Super, håper ikke det har noen skjulte motiver....

''

Det ventes på dette armbåndet her i huset også :-) Men hva med disse fargede strikkene som alle skolebarn går rundt med? De symboliserer nok noe syndig de også ;-)

Hun har hatt et par tre forsøk før dette.

Kanskje jeg også skulle prøve meg:

Været i Europa er feil. Jeg møtte en amerikaner som sa dette til meg i dag.

Kjør lang tråd! ;-)

Neida. Jeg eier ikke tallent for sånne onelinere.

'' Den yngste har etter lang tids venting fått ett "blimE-armbånd" fra NRK Super, håper ikke det har noen skjulte motiver....

''

Det ventes på dette armbåndet her i huset også :-) Men hva med disse fargede strikkene som alle skolebarn går rundt med? De symboliserer nok noe syndig de også ;-)

Dette er faktisk og har ikke vært morsomt for lærere og foreldre. De strikkede armbåndene har hatt sexuelll symbolikk etter farger. Tolvåringer er altfor naive til å forstå den, og det er en del av dem som har dem uten å vite om symbolene. Det er noen andre som vet og det kan være farlig.

Jeg håper du forstår alvoret i dette.

Nåja norske menn får dekket sine behov en del hos prostituerte også. Jeg tror vi skal se på det som en del av kvinners undertrykkelse uavhengig av steder eller land

er nok mere vanlig hos den mannlige student i syria å benytte seg av russiske prostitugerte, enn det er hos den mannlige student i norge å måtte gå til prostituerte

nå vet jeg ikke åssen syriske kurdere er, men arabiske er ganske horete. ikke rart kvinnene deres går med slør:D

Annonse

er nok mere vanlig hos den mannlige student i syria å benytte seg av russiske prostitugerte, enn det er hos den mannlige student i norge å måtte gå til prostituerte

nå vet jeg ikke åssen syriske kurdere er, men arabiske er ganske horete. ikke rart kvinnene deres går med slør:D

ehemm for det første har jeg aldri møtt arabisk kurder og enda mindre hatt forståelsen av at de er ekstremt horete siden de ikke eksisterer.

Hvor i alle dager har du det fra at syriske studenter uavhengig av kurdere eller arabere benytter seg i slik grad av russiske prostituerte? Tror du at russiske prostituerte har noe å by dem som ikke andre nasjonaliteter kan, eller er dette noe som noen har sagt til deg pga. enkelt tilfeller?

Du kan gjerne fortelle meg om du vet om noen samfunn hvor menn ikke kjøper sex, men jeg at det ikke er Norge.

Han mente sikker den sexuelle friheten hos kvinnene. Jeg har møtt for mye dobbeltmoral fra den kanten av verden til at jeg kan tro noe annet.

Nei han presiserte grundig at han ikke mente kvinnene. Jeg var enig med han i det meste vi diskuterte og det var mye. Jeg trakk frem et enkelt punkt.

Nei han presiserte grundig at han ikke mente kvinnene. Jeg var enig med han i det meste vi diskuterte og det var mye. Jeg trakk frem et enkelt punkt.

Jeg kan virkelig ikke se hva vi har å lære fra et land og kultur der stor del av befolkningen flykter eller ønsker seg bort, men det er nå meg. Vesten er dit svært mange drømmer om å komme til, men man vil gjerne ha med den kulturen man flykter fra og som gjør landet sitt ubeboelig, forstå det de som kan. Jeg har hørt på for mye nedrakking og kritikk av kulturen og landet vårt til at jeg er så veldig enig med de. For skulle du ta for deg kvinneundertrykking, så er ikke det noe som eksisterer, det er kun vestlig misforståelse og idioti.

''

''Men hva med disse fargede strikkene som alle skolebarn går rundt med? De symboliserer nok noe syndig de også ;-)''

Hehe, ante ikke at det var en landsomfattende farsott! Her går minsta og venninene rundt med fargesprakende strikk forma som dinosaurer og andre artigheter (forresten utrolig at slike gummistrikk kan bevare fasongen, det undrer meg i grunnen meir enn "moten").

Vi må nok ta et familieråd i dag for å avklare syndig symbolikk ;-) Ikke lett å være en anstendig forelder i dag, altså :)

ehemm for det første har jeg aldri møtt arabisk kurder og enda mindre hatt forståelsen av at de er ekstremt horete siden de ikke eksisterer.

Hvor i alle dager har du det fra at syriske studenter uavhengig av kurdere eller arabere benytter seg i slik grad av russiske prostituerte? Tror du at russiske prostituerte har noe å by dem som ikke andre nasjonaliteter kan, eller er dette noe som noen har sagt til deg pga. enkelt tilfeller?

Du kan gjerne fortelle meg om du vet om noen samfunn hvor menn ikke kjøper sex, men jeg at det ikke er Norge.

"alle" kjøper prostituere uavhengig av land og kultur, men Kurdere er ikke hevet over andre. Men kvinnene skal være rene og dydige til bryllupsnatta, så gutta kjøper seg prostituerte for å spare jentene til bryllupsnatta.

slik grad av russiske prostituerte? Tror du at russiske prostituerte har noe å byehemm jeg har ikke brukt uttrykket arabisk kurder, jeg snakket om arabere, de som er i flertall i syria.

At syriske studenter benytter seg av russiske prostituerte har jeg fra en araber som har studenter i nettopp syria, som benyttet seg av russiske prostituerte (han tar avstand fra det idag) fordi yemen (som er opprinnelig er fra) og syria er såpass islamisert at det er som å leve i et fengsel, de kan ikke ha sex med sine egne før ekteskapet, og dermed benyttes de russiske jentene til dette formål

Menn i Norge MÅ ikke ha seg med russiske prostituerte for å få sex, de kan bare dra ut på byen.

Ergo er det _mindre av det_ her.

Både han og jeg har barn som vi ikke ønsker dette før. Når tolvåringer går med fargede band om armen, en farge for oralsex, en annen for analsex osv. så er verden gått av skaftet.

Den sexuelle frigjøringen i Europa er farlig for ungdommer.

Dette synes jeg er noe annet en sexuell frihet for den går ikke for langt for voksne folk, de må få gjøre som de vil. Men ungdommer og nærmest barn som blir utsatt for gruppepress og annet press i sin sexualitet er alvorlig i vårt samfunn. Det er barn/ungdommer som går med armbånd og debuterer sexuelt for å føle seg som en av gjengen, det har ikke noe med den sexuelle friheten i vesten, men en alvorlig ting som bør tas tak i av foreldre og andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...