Gå til innhold

Gjett hvem som har bursdag idag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

29

• morsan

3

• cathlin

2

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Grattis, og hipp, hipp hurra. Jeg har allerede passert 25 en gang og nærmer meg i faretruende nær 25 for andre gang. Men du får trøste deg med at det nå er ca fem-seks år til neste bursdagssøndag. Mye verre å ha bursdag på en helligdag. Sønnen har fått termindato på sin lille til 17 mai. DET er en kjip dag det!! Heldigvis er det svært få barn som blir født på termin så han har gitt samboeren streng beskjed om å knipe igjen 17 mai, hvis det ikke har skjedd noe før da!!

Grattis!:-)

Jeg hadde også bursdag på en søndag i år, og syns de var utrolig deilig. Beste bursdagen jeg har hatt på lenge, for jeg kunne gjøre akkurat hva jeg ville, nettopp fordi det var søndag. Fint vær var det også. Kunne gjerne hatt bursdag på søndager hvert år;-)

Gratulerer med et kvart århundre :-)

Roper ut som dattera mi gjorde da ho var 2-3 år: HIPPI!!! (Det var antakelig en blanding av jippi og hipp hurra, men det var så søtt at jeg ikke hadde hjerte til å rette på henne...)

Ønsker deg en fortsatt flott jubileumsdag :-)

Annonse

Grattis, og hipp, hipp hurra. Jeg har allerede passert 25 en gang og nærmer meg i faretruende nær 25 for andre gang. Men du får trøste deg med at det nå er ca fem-seks år til neste bursdagssøndag. Mye verre å ha bursdag på en helligdag. Sønnen har fått termindato på sin lille til 17 mai. DET er en kjip dag det!! Heldigvis er det svært få barn som blir født på termin så han har gitt samboeren streng beskjed om å knipe igjen 17 mai, hvis det ikke har skjedd noe før da!!

Jeg får trøste meg med at 30årsdagen min vil falle på en lørdag og det er jo faktisk en veldig bra dag å ha bursdag på :)

Jeg kjenner en som har bursdag på 17mai - det er definitivt ikke noe særlig:-/

Grattis!:-)

Jeg hadde også bursdag på en søndag i år, og syns de var utrolig deilig. Beste bursdagen jeg har hatt på lenge, for jeg kunne gjøre akkurat hva jeg ville, nettopp fordi det var søndag. Fint vær var det også. Kunne gjerne hatt bursdag på søndager hvert år;-)

Synes du? Huff jeg synes det er dødskjedelig!! Jeg hadde selskap igår så våknet idag relativt klein. Jeg liker å gå på jobb på bursdagen min jeg, da får jeg masse oppmerksomhet hehe!

Gratulerer med et kvart århundre :-)

Roper ut som dattera mi gjorde da ho var 2-3 år: HIPPI!!! (Det var antakelig en blanding av jippi og hipp hurra, men det var så søtt at jeg ikke hadde hjerte til å rette på henne...)

Ønsker deg en fortsatt flott jubileumsdag :-)

Tusen takk! Hippi!!!! :-)))))

Gratulerer med dagen! Bursdag på søndag betyr jo feiring lørdagen (ut på byen, storfeiring over midnatt) og litt ekstrafeiring søndagen. :-)

Ja det er sant men det betyr også at man våkner relativt klein på søndagen, og det er definitivt ikke moro ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...