Gå til innhold

Se fin ut med vinterklær i kulda?

Anbefalte innlegg

Gjest sminkedokka

Jeg skal snart besøke kjæresten min som for tiden bor et stykke fra meg. Der er det veldig kaldt. Jeg har kjøpt meg en del kule vinterklær, men vil vite hvordan dere damer kler dere for å se fine ut i vinterkulda? Går det i svær boblejakke? Noen tips til hvordan se fin ut i kulda? Jeg har ei ullkåpe, men den er neppe varm nok der. Jeg har ei salomon boblejakke som er veldig varm, men jeg ser ut som michelin mannen i den. Jeg har ei ei litt varm kåpe som ikke er dun i, men varm likevel. Da kan jeg vel ha thigts på meg med superundertøy under? Var på Devold og handlet i går, superundertøy, lilla pelslue, lilla votter og ei lilla ulljakke. Jeg har ikke så mange bukser, men noen tights. Kleseksperter - råd altså :D Hvordan kler dere dere i kulda for å se "fine" ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356466-se-fin-ut-med-vinterkl%C3%A6r-i-kulda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vizzvazz

Da skulle du sett Hvordan se bra ut naken på tvn i forgårs, der snakka han om å se bra ut også i vinterklær :)

Trikset er vel lag på lag og ull :) De har mye fint og feminint i ull.

Innsvingte modeller er bra, har du en enten kort boblejakke eller en lengre 3/4 med innsvingt liv så ser du femi ut.

Et pent skjerf fiffer opp antrekket og får det til å se mer femi ut.

lange støveletter er også stilig, siden det er vinter bør de være foret og ha god såle så du ikke glir.

Da skulle du sett Hvordan se bra ut naken på tvn i forgårs, der snakka han om å se bra ut også i vinterklær :)

Trikset er vel lag på lag og ull :) De har mye fint og feminint i ull.

Innsvingte modeller er bra, har du en enten kort boblejakke eller en lengre 3/4 med innsvingt liv så ser du femi ut.

Et pent skjerf fiffer opp antrekket og får det til å se mer femi ut.

lange støveletter er også stilig, siden det er vinter bør de være foret og ha god såle så du ikke glir.

Apropos støvletter med såler som ikke glir... Hvor finner man sånne? Syns alle er bergenet for høst/vår/innebruk, i alle fall de som ser fine ut.

Gjest Vizzvazz

Apropos støvletter med såler som ikke glir... Hvor finner man sånne? Syns alle er bergenet for høst/vår/innebruk, i alle fall de som ser fine ut.

Jeg fant noen stilige på Skopunkten av alle ting i fjor :D

De var feminine og gode på glatt føre :) Og billige....

men så dyre ut.

Jeg er ikke sånn som bryr meg om pris da, syns det er grei kvalitet på Skopunkten.

Men du kan jo være heldig å finne dyre sko som ikke glir :) Hvis ikke så er jo isbrodder tingen ;-) (et alternativ er å lime sandpapir til sålen....)

Gjest Vizzvazz

Finner du ikke varme nok støveletter er et triks å kjøpe dem et nr for store og ha ullsåler og tykke ullsokker i :)

Annonse

Finner du ikke varme nok støveletter er et triks å kjøpe dem et nr for store og ha ullsåler og tykke ullsokker i :)

Ullsokker er allerede fast praksis, men for store støvletter er ikke så godt å gå i fordi da kommer hælen litt fei under og jeg går som ei ku. :-D

Jeg fant noen stilige på Skopunkten av alle ting i fjor :D

De var feminine og gode på glatt føre :) Og billige....

men så dyre ut.

Jeg er ikke sånn som bryr meg om pris da, syns det er grei kvalitet på Skopunkten.

Men du kan jo være heldig å finne dyre sko som ikke glir :) Hvis ikke så er jo isbrodder tingen ;-) (et alternativ er å lime sandpapir til sålen....)

Jeg har kjøpt noen sko på skopunkten tidligere, men det er oftest sko som brukes sjelden ("pensko"). Kanskje jeg skal ta en tur innom for å se på vintersko også. :-)

Jeg vet ikke hvor kaldt det er nårr du kaller det "veldig kaldt", men hvis det er det som jeg kaller veldig kaldt, er det ikke så veldig enkelt å se smashing ut i kulda.

Jeg husker jeg under et opphold i USA (på 80-tallet) leste i et magasin "hvordan se godt ut i kulden", og tipsene gikk på slik som å slenge et fancy skjerf nonchalant rundt halsen, ha på et par leggvarmere og eventuelt noen festlige fingervanter... For en som var vant med veldig kalde vintre i Norge var selvsagt disse tipsene helt ubrukelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...