jubalong70 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har gjennom flere måneder samlet småtterier til ungenes adventskalender, og i dag satte jeg meg ned for å se hvor mye jeg har. Og jammen har jeg ikke nå fått pakket inn så og si alle gavene. Det mangler bare en blånisselue og et par blånissevotter jeg har strikket, og som skal toves, og et par andre votter til nr. 2. Der har jeg strikket ferdig den ene, må strikke den andre og få dem tovet også. Så jeg er nesten helt ferdig med kalenderen til alle sammen Hurra!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 aaaaaaaaaa..........Det er ikke lenge igjen nå? hjeeeelp...jaja, de har iallefall godtatt at de bare trenger en pakkekalender på deling i år:-) hurra, da blir det bare 24 gaver! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Flink du har vært :-) Jeg skal sette meg ned i kveld og pakke inn det jeg har så langt. Har kommet et stykke på vei jeg også, men har nok ikke 72 gaver enda :-) Det blir litt å gjøre kommende uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er en deilig følelse :-). Vi pakket inn i går, det vi hadde, og vi mangler bare 3 gaver til den yngste, 4 til tiåringen og 1 til den eldste. Det er godt å være i rute. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 aaaaaaaaaa..........Det er ikke lenge igjen nå? hjeeeelp...jaja, de har iallefall godtatt at de bare trenger en pakkekalender på deling i år:-) hurra, da blir det bare 24 gaver! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Flink du har vært :-) Jeg skal sette meg ned i kveld og pakke inn det jeg har så langt. Har kommet et stykke på vei jeg også, men har nok ikke 72 gaver enda :-) Det blir litt å gjøre kommende uke. Det er ganske mye å gjøre i november/desember... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Det er en deilig følelse :-). Vi pakket inn i går, det vi hadde, og vi mangler bare 3 gaver til den yngste, 4 til tiåringen og 1 til den eldste. Det er godt å være i rute. Det er veldig godt å være i rute. Særlig fordi erfaringen min tilsier at det uansett blir mas og kjas når det nærmer seg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 ''Så jeg er nesten helt ferdig med kalenderen til alle sammen Hurra!!!'' Så flink du er, er stum av beundring :-) Her blir det sjokoladekalender fra Nille eller Europris (det var dagens reklame) og julestrømpe hver dag mellom jul- og nyttårsaften. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Wow, ja, det må jeg si! Her i huset er det ikke pakkekalender, har vært så mye klaging og utakknemlighet de to årene vi forsøkte at det ser vi ingen vits i. Kjøper kanskje ferdige kalendre til dem, har ikke bestemt meg ennå. PS - vi har andre tradisjoner i familien som innebærer smågaver i adventstiden, som kompenserer for manglende kalendre. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.