Gå til innhold

Har vært flink i dag :)

jubalong70

Anbefalte innlegg

Jeg har gjennom flere måneder samlet småtterier til ungenes adventskalender, og i dag satte jeg meg ned for å se hvor mye jeg har. Og jammen har jeg ikke nå fått pakket inn så og si alle gavene. Det mangler bare en blånisselue og et par blånissevotter jeg har strikket, og som skal toves, og et par andre votter til nr. 2. Der har jeg strikket ferdig den ene, må strikke den andre og få dem tovet også.

Så jeg er nesten helt ferdig med kalenderen til alle sammen :) Hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aaaaaaaaaa..........Det er ikke lenge igjen nå? hjeeeelp...jaja, de har iallefall godtatt at de bare trenger en pakkekalender på deling i år:-) hurra, da blir det bare 24 gaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Flink du har vært :-)

Jeg skal sette meg ned i kveld og pakke inn det jeg har så langt. Har kommet et stykke på vei jeg også, men har nok ikke 72 gaver enda :-) Det blir litt å gjøre kommende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en deilig følelse :-).

Vi pakket inn i går, det vi hadde, og vi mangler bare 3 gaver til den yngste, 4 til tiåringen og 1 til den eldste. Det er godt å være i rute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaaaaaaa..........Det er ikke lenge igjen nå? hjeeeelp...jaja, de har iallefall godtatt at de bare trenger en pakkekalender på deling i år:-) hurra, da blir det bare 24 gaver!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært :-)

Jeg skal sette meg ned i kveld og pakke inn det jeg har så langt. Har kommet et stykke på vei jeg også, men har nok ikke 72 gaver enda :-) Det blir litt å gjøre kommende uke.

Det er ganske mye å gjøre i november/desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en deilig følelse :-).

Vi pakket inn i går, det vi hadde, og vi mangler bare 3 gaver til den yngste, 4 til tiåringen og 1 til den eldste. Det er godt å være i rute.

Det er veldig godt å være i rute. Særlig fordi erfaringen min tilsier at det uansett blir mas og kjas når det nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så jeg er nesten helt ferdig med kalenderen til alle sammen :) Hurra!!!''

Så flink du er, er stum av beundring :-)

Her blir det sjokoladekalender fra Nille eller Europris (det var dagens reklame) og julestrømpe hver dag mellom jul- og nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Wow, ja, det må jeg si! Her i huset er det ikke pakkekalender, har vært så mye klaging og utakknemlighet de to årene vi forsøkte at det ser vi ingen vits i. Kjøper kanskje ferdige kalendre til dem, har ikke bestemt meg ennå.

PS - vi har andre tradisjoner i familien som innebærer smågaver i adventstiden, som kompenserer for manglende kalendre. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...