fresja Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Kjøpte ny boks til TV i går, den gamle røk nylig. Nå har jeg bare NRK. På de andre kanalene står det: kodet, eller ingen signal. Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest Kyllingen Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Har du satt inn kortet i den nye? 0 Siter
Mirabell Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Det hender at det går et par timer fra du setter inn kortet til du har alle kanalene. Hvis det allerede har gått flere timer, ville jeg ha ringt til Riks-TV. 0 Siter
fresja Skrevet 21. november 2010 Forfatter Skrevet 21. november 2010 Du ringer Riks-TV. Det var et godt råd. Riks-TV måtte registrerere boksen. Etter knapt en time virket da alle kanalene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Det var et godt råd. Riks-TV måtte registrerere boksen. Etter knapt en time virket da alle kanalene. Bra det fungerte. Tenkte nok at du manglet programpakka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.