Gå til innhold

IE 8-installasjon avbrytes - hjelp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra feilmeldingen så høres det ut som om du har valgt feil språk på nedlastingen?

Med vennlig hilsen

Ja. Det kan jo høres sånn ut, ikke vet jeg. Men etter å ha "surret" litt rundt på MS-sider med diverse oppgraderingsalternativ, så prøvde jeg meg igjen - og tror du ikke det gikk! Fra et annet sted, da. Og det med språk - det var ikke valg av språk noe sted. Merker at jeg kan alt for lite om dette.... Takk for at du ga meg et svar :)

Ja. Det kan jo høres sånn ut, ikke vet jeg. Men etter å ha "surret" litt rundt på MS-sider med diverse oppgraderingsalternativ, så prøvde jeg meg igjen - og tror du ikke det gikk! Fra et annet sted, da. Og det med språk - det var ikke valg av språk noe sted. Merker at jeg kan alt for lite om dette.... Takk for at du ga meg et svar :)

Bare hyggelig. Feilmeldinger kan være meget kryptiske. Jeg fikk en her forleden som simpelhen sa: "Someting went wrong!" og ikke noe mer!

:-)

Med vennlig hilsen

Gjest Dataeksperten 58

Har du norsk språk på din pc bør du bruke hjemmesiden til microsoft norge:

www.microsoft.no Ellers skal jo Windows update virke på alle maskiner.

Gå nedover på siden hvis du ikke ser noe valg for språk.

Er du på en engelskspråklig side,kan det hende du har kommet feil.

Husk at oppløsning 1024x768 bør passe til de fleste flatskjermer i dag.

Har du office også, kan du jo også prøve:Windows catalog.Begge skal ligge under knappen "Alle programmer".Se helt øverst..Husk å trykke start først.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...