Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... fikk bare lyst til å skrive ordet... :-)

Seksuell, seksualitet, seksualisering, seksualopplysning.

Men sex. sexpress, sexy.

Sånn går no dagan.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Holmes

8

• cathlin

7

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk!

Jeg får lyst til å skrive forholdsregler. Det finnes IKKE noe ord som heter forhåndsregler.

Dagan går her òg...

Skrevet

Nå trodde jeg et øyeblikk at du hadde tørna fullstendig, inntil jeg oppfattet poenget...*s*

Skrevet

Takk!

Jeg får lyst til å skrive forholdsregler. Det finnes IKKE noe ord som heter forhåndsregler.

Dagan går her òg...

Kanskje du kan kalle det forhåndsregler dersom du har skaffet deg et særtrykk av en forskrift, som du har for hånden?

Skrevet

Nå trodde jeg et øyeblikk at du hadde tørna fullstendig, inntil jeg oppfattet poenget...*s*

Tørna fullstendig i motsetning til bare halvveis? ;-)

Skrevet

Tørna fullstendig i motsetning til bare halvveis? ;-)

Jepp! Det lå an til mye mer enn halvveis nå, selv om man tar høyde for at det er søndag.

Skrevet

Kanskje du kan kalle det forhåndsregler dersom du har skaffet deg et særtrykk av en forskrift, som du har for hånden?

Kreativt, morsan - kreativt. Satser på at folk bare bruker det i de tilfellene!

Skrevet

En annen ting er at politiet skrives med liten p.

''En annen ting er at politiet skrives med liten p''

Det gjelder også ukedager og måneder.

Skrevet

Jepp! Det lå an til mye mer enn halvveis nå, selv om man tar høyde for at det er søndag.

Var det to eller 18 dager du mente det var mulig å lære noe på?

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg oppfatter ikke poenget???????

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg oppfatter ikke poenget???????

Er ikke poenget at seksuell skrives med k i stedet for x?

Skrevet

Er ikke poenget at seksuell skrives med k i stedet for x?

Jeg får ikke helt med meg poenget i dette???

Skrevet

Jeg får ikke helt med meg poenget i dette???

Nå har jeg jo akkurat forklart det? At seksuell skrives med k og ikke med x.

Skrevet

En annen ting er at politiet skrives med liten p.

Og mange butikker har en kasse med tilbudsvarer, der det står på en plakat: "Alt i kurven kroner 100" (eller annet beløp).

Da er det svært fristende å si: "Her er en hundrings. Har du stor nok pose til alt oppi kurven?"

Skrevet

Og mange butikker har en kasse med tilbudsvarer, der det står på en plakat: "Alt i kurven kroner 100" (eller annet beløp).

Da er det svært fristende å si: "Her er en hundrings. Har du stor nok pose til alt oppi kurven?"

''Og mange butikker har en kasse med tilbudsvarer, der det står på en plakat: "Alt i kurven kroner 100" (eller annet beløp).

Da er det svært fristende å si: "Her er en hundrings. Har du stor nok pose til alt oppi kurven?"''

Eller når det står: "Ta tre, betal for to".

Da skal du komme hjem med fem stk.

Skrevet

Aaaah, takk morsan.

Jeg orket nesten (men bare nesten) ikke lese den tråden, for ordet stakk i øynene mine.

Skrevet

''Og mange butikker har en kasse med tilbudsvarer, der det står på en plakat: "Alt i kurven kroner 100" (eller annet beløp).

Da er det svært fristende å si: "Her er en hundrings. Har du stor nok pose til alt oppi kurven?"''

Eller når det står: "Ta tre, betal for to".

Da skal du komme hjem med fem stk.

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...