Gå til innhold

Hvem kjøper pent brukt sminke?

Anbefalte innlegg

Jeg kom tilfeldigvis over en annonse på finn.no med pent brukt sminke til salgs, og jeg husker å ha sett en slik annonse tidligere også.

Så jeg tok en liten titt, og det var opptil flere annonser der folk selger brukt sminke! Finnes det virkelig noe marked for slikt?

Et par eksempler:

''Produktene er omtrent ikke brukt ''

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25501022

''MAKEUP sett med 14 øyeskygger + 2 blush,paletten .....Den hadde også 5 leppestifter og men de er brukt nesten helt opp(se bilde)Men øyeskyggene og blush er så å si urørt.''

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25502831

Helt utrolig at man bunnskraper noe av sminken i et slikt sett og så ønsker å selge resten...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356502-hvem-kj%C3%B8per-pent-brukt-sminke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er nærmest komisk, og hvilken pris de forventer å få! Jeg ville ikke kjøpt brukt sminke uansett pris, men hvem betaler vel 200 for en "pent brukt" øyeskygge, selv om den kanskje koster over det dobbelte ny?

Liker ofte dyr sminke, men ville heller hatt en øyeskygge av billigste merke enn en "pent brukt" av dyreste, og tror jeg har de fleste med meg der :).

Annonse

Ja, det er nærmest komisk, og hvilken pris de forventer å få! Jeg ville ikke kjøpt brukt sminke uansett pris, men hvem betaler vel 200 for en "pent brukt" øyeskygge, selv om den kanskje koster over det dobbelte ny?

Liker ofte dyr sminke, men ville heller hatt en øyeskygge av billigste merke enn en "pent brukt" av dyreste, og tror jeg har de fleste med meg der :).

''Liker ofte dyr sminke, men ville heller hatt en øyeskygge av billigste merke enn en "pent brukt" av dyreste, og tror jeg har de fleste med meg der :).

''

Ja, det tror jeg også. Jeg er i hvert fall med deg på den :-)

Sminke er jo et av de mest bakteriefremkallende tingene vi omgir oss med, så brukt sminke er helt ufattelig å prøve å selge. Men det er mange veldig rare mennesker i verden har jeg funnet ut...

''Sminke er jo et av de mest bakteriefremkallende tingene vi omgir oss med, så brukt sminke er helt ufattelig å prøve å selge. Men det er mange veldig rare mennesker i verden har jeg funnet ut...''

Enig! Hadde aldri kjøpt brukt sminke usj....

Ja, helt enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...