Gå til innhold

Stakkars den store-lille jenta mi

Anbefalte innlegg

Gjest huff å huff

Mor skulle være snill å bleike etterveksten på ungdommen i huset igår .... og det blei ikke som hun hadde trodd :( ... huff føler så med henne, for jeg har vært så missfornøyd selv ....

Idag skal mor på butikken å kjøpe mørk hårfarge å legge inn noen mørke striper ..... så får vi håpe at hun blir fornøyd .....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356509-stakkars-den-store-lille-jenta-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med overskriften trodde jeg det dreide seg om alvorlig sykdom eller noe sånt, så en får vel være glad for det ikke var noe verre.

Men skjønner jo det føltes ille der og da - lykke til med nyfarging (evt. får dere satse på frisørbesøk).

Gjest AtHomeMom

Å, det var ikke verre nei... Skulle nesten tro du mente noe alvorlig med den overskriften der...

La henne få fikse håret sitt hos frisøren du, istedet for å at dere skal drive med dette hjemme, det blir sjelden gode resultater av det...

Annonse

Annonse

AneM1365380603

Mitt var helt ufrivillig det og. Det var dritvanskelig å få fikset det blå

Jeg klarer ikke å huske hvordan mitt ble bra igjen. Tror det begynte med at jeg bleket det. Så farvet jeg det rødt, og da ble det rosa. Kjøpte svart farve for å få bort det rosa, og da ble det blått.

Jeg klarer ikke å huske hvordan mitt ble bra igjen. Tror det begynte med at jeg bleket det. Så farvet jeg det rødt, og da ble det rosa. Kjøpte svart farve for å få bort det rosa, og da ble det blått.

Grøss...

Jeg bleket håret mitt selv en gang, og hadde det i i for liten tid. Ble skikkelig oransje!

Den vinteren min søster skulle være konfirmant, tok hun plutselig og farget håret sitt kullsort. Det var bare det at der hun hadde hatt lyse striper fra før, ble stripene grønne.

Så hun hadde sort hår med grønne striper! Mamma var helt fortvilet - og fikk henne til frisøren, der de klarte å fikse det noe i alle fall før konfirmasjonen :-)

Jeg bleket mitt og så ble det ikke noen fin farge og så brukte jeg blåshampo og lot den sitte i en stund, kanskje 10 minutter, og så var håret blått.

Så måtte jeg gå til frisøren og farge fargen mørkere :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...