Gå til innhold

Stakkars den store-lille jenta mi

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Jeg bleket mitt og så ble det ikke noen fin farge og så brukte jeg blåshampo og lot den sitte i en stund, kanskje 10 minutter, og så var håret blått.

Så måtte jeg gå til frisøren og farge fargen mørkere :o(

Jeg har blåshampo nå, men synes ikke den virker. Skal den virke noen minutter? Jeg har pleid å skylle den ut som vanlig shampo.

Problemet er striper som er gulere enn jeg ønsker.

Fortsetter under...

Jeg har blåshampo nå, men synes ikke den virker. Skal den virke noen minutter? Jeg har pleid å skylle den ut som vanlig shampo.

Problemet er striper som er gulere enn jeg ønsker.

Jeg synes heller ikke det virker noe særlig så derfor lot jeg den være i så lenge. Men den skal altså være i noen minutter før du skyller den ut ;o) Ikke for lenge da...

AneM1365380603

Jeg synes heller ikke det virker noe særlig så derfor lot jeg den være i så lenge. Men den skal altså være i noen minutter før du skyller den ut ;o) Ikke for lenge da...

Ok, får prøve noen minutter neste gang :) Den er kjøpt hos frisøren, og hun snakket så mye om at jeg må kutte den ut straks farven blir for kald. Det har jeg ikke sett noe som helst til etter langvarig bruk. Kanskje jeg rett og slett skulle latt den virke litt før jeg skyller ut.!

Ok, får prøve noen minutter neste gang :) Den er kjøpt hos frisøren, og hun snakket så mye om at jeg må kutte den ut straks farven blir for kald. Det har jeg ikke sett noe som helst til etter langvarig bruk. Kanskje jeg rett og slett skulle latt den virke litt før jeg skyller ut.!

La den virke noen minutter og ikke skum den opp så innmari for da mister den litt av effekten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...