Gå til innhold

Hvorfor velger noen å bli dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De flinkeste får jobbe med øverste del. De som har strøket i ett til to fag jobber med tær, ilker og fotsvette. De som har strøket i mer enn så jobber som obdusenter.

Urologene ligger sånn ca midt på treet, så jeg vil tro du er i relativt trygge hender. Han hadde valget mellom det og analen, så da kan du jo selv tenke deg hvorfor det ble som det ble.

De flinkeste får jobbe med øverste del. De som har strøket i ett til to fag jobber med tær, ilker og fotsvette. De som har strøket i mer enn så jobber som obdusenter.

Urologene ligger sånn ca midt på treet, så jeg vil tro du er i relativt trygge hender. Han hadde valget mellom det og analen, så da kan du jo selv tenke deg hvorfor det ble som det ble.

He, he - tull og tøys :)

Du har naturligvis helt rett, og er det noe jeg ikke ville jobbet som er det gynekolog eller jordmor. ;)

Jeg burde ikke spøke om sånt. Får nemlig flashbacks fra videregående da vi engang i norsktimen skulle leke intervjuer og intervjuobjekt, og to jenter skulle intervjue meg om mitt fiktive drømmeyrke. Det var de som bestemte hva jeg skulle være, og jeg skulle være gynekolog.

Det intervjuet ble særdeles pinlige greier, da for den gang beskjedne meg - for disse suspekte kvinnfolka visste hvordan de skulle formulere spørsmålene. ;)

LOL!!!!

Annonse

Spesialiseringer skjer ofte tilfeldig. Kanskje man fikk seg jobb på urologisk avdeling, og så likte man seg godt og velger å spesialisere seg.

Det er dessuten ganske mange interessante tilfeller og tilstander urologen får arbeide med.

Du har naturligvis helt rett, og er det noe jeg ikke ville jobbet som er det gynekolog eller jordmor. ;)

Jeg burde ikke spøke om sånt. Får nemlig flashbacks fra videregående da vi engang i norsktimen skulle leke intervjuer og intervjuobjekt, og to jenter skulle intervjue meg om mitt fiktive drømmeyrke. Det var de som bestemte hva jeg skulle være, og jeg skulle være gynekolog.

Det intervjuet ble særdeles pinlige greier, da for den gang beskjedne meg - for disse suspekte kvinnfolka visste hvordan de skulle formulere spørsmålene. ;)

* fnis *

DE fikk bestemme hva DU skulle være? Tapt på forhånd!

LOL

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...