Gå til innhold

FU: Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg egentlig en alliansering, med 5 diamanter. Men det får jeg nok ikke. Vi har nemlig avtalt å droppe gaver til hverandre og heller går for et nytt garderobeskap på soverommet. Mye mer nyttig en en ring. Men vi har fem års bryllupsdag i april, are noen dager etter at jeg har bursdag, og da.....kanskje??? Men noen ganger kan han være litte, bitte grann tungnem, så det er nok ikke sikkert at det blir noen ring da heller. Men da har jeg jo evt neste års julegaveønske klart.

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

19

• morsan

9

• ShitDiddelyDo

7

• AneM1365380603

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg vet ikke hva det er, og er for lat til å søke, men hva er det som får deg til å tro at du vil bruke mulitgymet mer enn tre ganger når du ikke bruker det du allerede har? ;)

Kjøp heller noe som funker, og holder i mange år selv med tøft bruk - selv om det kun funker dersom du bruker det, og her kommer frivekter inn i bildet - dersom du har plass til sånt.

Det er utrolig hva du kan gjøre med en benk, et knebøystativ og litt vekter. :)

*hrmf* ;-)

*hrmf* ;-)

Vel, hvis du tror du kommer til å bruke den, så er det jo bare å kline til. Den er bedre enn ingenting. ;)

Men selv ville jeg nok ikke sett den helt store nytteverdien i den der - om jeg så brukte den.

Frivekter må til. Det eneste den der muligens duger til er nedtrekk, men jeg har mine tvil om den kan måle seg med unike nedtrekksapparater. Det jeg har forsøkt av den typen apparater har i hvert fall vært over enhver kritikk, synes stort sett de føles som om jeg drar i en strikk, men jeg har muligens hakket annerledes behov enn deg. ;)

Annonse

AneM1365380603

Jeg ønsker meg at barnevernet ikke tar fra meg barna mine etter at min søster har meldt meg og fortalt en masse løgn til dem.

Det skal utrolig mye til før de tar barna fra foreldrene, men skjønner du misliker at de har en sak på dere.

Vel, hvis du tror du kommer til å bruke den, så er det jo bare å kline til. Den er bedre enn ingenting. ;)

Men selv ville jeg nok ikke sett den helt store nytteverdien i den der - om jeg så brukte den.

Frivekter må til. Det eneste den der muligens duger til er nedtrekk, men jeg har mine tvil om den kan måle seg med unike nedtrekksapparater. Det jeg har forsøkt av den typen apparater har i hvert fall vært over enhver kritikk, synes stort sett de føles som om jeg drar i en strikk, men jeg har muligens hakket annerledes behov enn deg. ;)

Forresten... tips meg om en god romaskin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...