Gå til innhold

FU: Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

19

• morsan

9

• ShitDiddelyDo

7

• AneM1365380603

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg ønsker meg egentlig en alliansering, med 5 diamanter. Men det får jeg nok ikke. Vi har nemlig avtalt å droppe gaver til hverandre og heller går for et nytt garderobeskap på soverommet. Mye mer nyttig en en ring. Men vi har fem års bryllupsdag i april, are noen dager etter at jeg har bursdag, og da.....kanskje??? Men noen ganger kan han være litte, bitte grann tungnem, så det er nok ikke sikkert at det blir noen ring da heller. Men da har jeg jo evt neste års julegaveønske klart.

Jeg har en alliansering med 5 diamanter. Men jeg fikk ringen for mange år siden, og synes den er litt smal. Jeg har jo ikke ungpikehender lengre... *sukk* Tenkte at dattera kan få den til konfirmasjonen (lenge til), og at jeg kan ønske meg en ny ring som er bredere, med en større diamant.

Forresten... tips meg om en god romaskin.

Jeg antar du snakker om disse romaskinene der du ror og ror, og ikke det jeg har erfaring med - altså apparatet som brukes til øvelsen "sittende roing", og i så fall er jeg helt blank, da jeg aldri har rodd på apparater av typen du er ute etter, men hvis du tror du kan like å ro, er nok dette særdeles god trening!

Vi har kjøpt mye til huset nå i høst, og kommer ikke til å kjøpe noe særlig til hverandre. Men jeg har nå noen ønsker:

*sort vedkorg (vi har en fæl 70-talls i bronse fra før)

*sånn til å mikse drinker med

*morgenkåpe

Jeg har kjøpt meg verdens mykeste og varmeste morgenkåpe fra Cubus. Den er ikke direkte sexy, men kjempedeilig.

AneM1365380603

Tupperware har ei god isskje.

Ostehøvel til myke (hvite) eller harde (brune) oster?

Ja, det er isskjeen fra Tuppeware jeg ønsker meg. Har hørt at den er god. Her på dol :)

Ostehøvelen skal brukes mest til hvitost, men bør jo også fungere på brun.

Annonse

Ja, det er isskjeen fra Tuppeware jeg ønsker meg. Har hørt at den er god. Her på dol :)

Ostehøvelen skal brukes mest til hvitost, men bør jo også fungere på brun.

Jeg liker disse, enkle ostehøvlene til hvitost:

http://www.sveico.se/ Sortiment - Riv & ost, nr 7049 og 7048. Tror de ble kjøpt på Rema for flaskepant ;-)

Og denne, som har riflet skjær, fra Hardangerbestikk, til hardere oster, som Fløtemysost:

http://prisguide.amobil.no/produkt/125773

Jeg antar du snakker om disse romaskinene der du ror og ror, og ikke det jeg har erfaring med - altså apparatet som brukes til øvelsen "sittende roing", og i så fall er jeg helt blank, da jeg aldri har rodd på apparater av typen du er ute etter, men hvis du tror du kan like å ro, er nok dette særdeles god trening!

Sånne tenkte jeg på:

http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimapparater-utstyr/romaskiner

Jeg ønsker meg en lyslampe, en espressomaskin som man kan lage caffe latte på, en ny dynejakke som er lang bak og kort foran, en stor tv i stua med wii, en skikjelke, en sykkel, en skikkelig muskelstimulator, en tur til sol og varme, ett collage med gamle bilder av familien, nye lamper i stua, varmepumpe og nytt vindu i stua + isolasjon i veggen og rundt vinduene.

Annonse

I år har jeg for aller første gang absolutt ingen personlige ønsker på lista. Kan ikke se at jeg mangler noe som helst, i grunnen, så i år ønsker jeg egentlig helst at vi får veldedige gaver.

Allikevel vet jeg at jeg blir veldig glad for å få bøker, smykker og klær, da, det er jo slike ting man alltid har plass til mer av.

Det som dog står på ønskelista, er ny sofa foran en ny TV.

Tja, ønsker meg vanligvis ikke noe særlig, men har nå kommet til at jeg ønsker meg zeroski fra hele familien (ettersom det er nokså dyrt).

Jeg leste først at du ønsket deg zeroski _til_ hele familien, og lurte på hva slags julegavebudsjett dine givere hadde...*s*

*har også lyst på zeroski*

Jeg leste først at du ønsket deg zeroski _til_ hele familien, og lurte på hva slags julegavebudsjett dine givere hadde...*s*

*har også lyst på zeroski*

Hva er zeroski (prøvde å google, men fikk i grunnen ikke opp noe særlig fornuftig), og hvorfor er det så bra?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...