Gå til innhold

FU: Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg en lyslampe, en espressomaskin som man kan lage caffe latte på, en ny dynejakke som er lang bak og kort foran, en stor tv i stua med wii, en skikjelke, en sykkel, en skikkelig muskelstimulator, en tur til sol og varme, ett collage med gamle bilder av familien, nye lamper i stua, varmepumpe og nytt vindu i stua + isolasjon i veggen og rundt vinduene.

Oi, det var ikke dårlig!

Men du: Hvordan skiller en lyslampe seg fra andre lamper? ;-)

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

19

• morsan

9

• ShitDiddelyDo

7

• AneM1365380603

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg ønsker jeg meg en som kan komme og montere nye, fine, miljøvennlige og strømbesparende panelovner i fire av rommene i huset mitt. Broren min er elektriker og bør ta dette ønsket på alvor, synes jeg.

Også ønsker jeg meg vaskehjelp. Og garasjeplass med motorvarmer. Og ny steikeovn. Den jeg har nå er tett opp mot ubrukelig.

Annonse

Takk for tips :) Får jeg ikke ostehøvel til jul kjøper jeg selv :) Har tre ostehøvler som er ganske ubrukelige, og vil heller ha en som er skikkelig god.

''Har tre ostehøvler som er ganske ubrukelige, og vil heller ha en som er skikkelig god.''

Enig! Jeg har også fleire, men kun en som har holdt stand i snart 30 år og er like god; fra Maya-serien:

http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=609315

Jeg begynte å samle på dette bestikket da jeg hadde sommerjobb på Christiania Glasmagasin på midten 80-tallet, og det er fortsatt godt som nytt. Ostehøvelen anbefales på det sterkeste, den har overlevd mye og hard bruk opp igjennom åra :-)

AneM1365380603

''Har tre ostehøvler som er ganske ubrukelige, og vil heller ha en som er skikkelig god.''

Enig! Jeg har også fleire, men kun en som har holdt stand i snart 30 år og er like god; fra Maya-serien:

http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=609315

Jeg begynte å samle på dette bestikket da jeg hadde sommerjobb på Christiania Glasmagasin på midten 80-tallet, og det er fortsatt godt som nytt. Ostehøvelen anbefales på det sterkeste, den har overlevd mye og hard bruk opp igjennom åra :-)

Er det samme ostehøvel som en annen foreslo? Den uten vanlig skaft? Fant ikke ostehøvel i linken din, men ved søk dukket det opp noen.

Annonse

Er det samme ostehøvel som en annen foreslo? Den uten vanlig skaft? Fant ikke ostehøvel i linken din, men ved søk dukket det opp noen.

''Er det samme ostehøvel som en annen foreslo? Den uten vanlig skaft? Fant ikke ostehøvel i linken din, men ved søk dukket det opp noen.''

Nei, det er det ikke. Tror dog jeg gav deg et totalt bortkasta svar, for jeg klarer heller ikke å søke den fram... Kanskje den har gått ut av produksjon?

Men for min del var det artig å se at (deler av) Maya-bestikket lever i beste velgående, om ikke annet ;-)

God ostehøveljakt!

Kult :-)

Selv kunne jeg kanskje tenkt meg dette her...;-)

http://c2.api.ning.com/files/5jLWQc6INRH6xlh973ynMNCH7L*IDyiprkRiC9cMzfk_/Gryffindor.jpg

He, he :)

Joda, det er litt kuult med adel, men den er ikke norsk, og det har jo absolutt ingenting å si :) Likevel syntes jeg ringen var fin...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...