Gå til innhold

Hvis din motdebattant var sykelig overvektig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

23

• frosken

15

• Dorthe

4

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058

Mange har vært nødt til å sette seg inn i det i voksen alder. Vært nødt til å studere det.

Mens andre har fått kunnskapen inn med morsmelken og bare lever slik de har lært og vært vant til å gjøre.

Og sannsynligvis vet den første gruppen mer om kosthold enn den siste gruppen. Det å velge rett, betyr faktisk ikke at man vet mye om kosthold. Man kan agere på vanen, uten å ha fnugget forestilling om forskjellen på karbohydrater og proteiner.

Med kunnskap om kosthold, forstår jeg at man faktisk kan en del om næringsinnhold i matvarer, forskjellige typer karbohydrater, viktigheten av proteiner, hvilke matvarer som inneholder hvilke vitaminer og mineraler osv osv osv. Og min erfaring er at det bare er folk som aktivt har satt seg inn i det, som vet noe særlig om det,Sterk overvekt er ingen hindring for å sette seg inn i.

Sannsynligheten for at en sterkt overvektig kan mer enn deg om sunn livsstil er nok ganske stor.

Det er ikke kunnskap sterkt overvektige mangler.

Spørsmålet var ikke om jeg trodde vedkommende hadde kunnskap, vet du! Det ble spurt om jeg ville tatt vedkommende like alvorlig, og det hadde jeg ikke. En lar seg lure av psyken, dessverre.

Nei, det ville jeg ikke. Jeg forventer veltrent mage, gyllenbrun hudfarge hele året, botoxlepper og minst c-cup, når jeg deltar i en debatt.

''Nei, det ville jeg ikke. Jeg forventer veltrent mage, gyllenbrun hudfarge hele året, botoxlepper og minst c-cup, når jeg deltar i en debatt.''

Hanne Nabintu Herland, med andre ord. Good luck with that - slit'a med helsa. ;)

Annonse

''Nei, det ville jeg ikke. Jeg forventer veltrent mage, gyllenbrun hudfarge hele året, botoxlepper og minst c-cup, når jeg deltar i en debatt.''

Hanne Nabintu Herland, med andre ord. Good luck with that - slit'a med helsa. ;)

''Hanne Nabintu Herland, med andre ord. Good luck with that - slit'a med helsa. ;)''

Dette ravende gale mennesket hadde vært et friskt pust på dol, men ikke faen om jeg ville møtt den dama i en mørk bakgate. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...