Gjest prust Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er hun i midten som iblant har hatt litt problemer, er det ikke? Tar forbehold om at jeg husker riktig. Uansett: Så hyggelig at hun har funnet noe som gir iver og mestringsfølelse! Det er kjempeviktig (sier jeg som har én skolenerd og én sportsidiot). Jeg kjenner følelsen når noe blir avlyst. Det burde skje oftere :-) Ja, det er hun i midten som krever mest. Vi hadde et baluba uten like i morges da vi fikk melding om at bursdagen til bestevenninna ble avlyst fordi bursdagsbarnet var blitt sykt. Hun takler ikke forandringer/negative overraskelser særlig godt. Men spillingen i orkester er helt fantasisk for henne :-) Og hun er skikkelig flink, både på klarinett, lese noter, høre etter dirigenten og innordne seg der. Og hun er sabla flink til å lese og skrive og å strikke (strikket lue i helga, + strikket ferdig et langt skjerf). Men puh - det er helt merkelig hvordan sånne morgener som vi hadde i dag kan tappe en for krefter, selv om vi hadde det SÅ utrolig koselig i går kveld.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Slike stunder er så utrolig verdifulle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Koselig Datra og jeg leser Marikken om dagen. De bøkene kan også anbefales på det varmeste. De er midt alderen der de kan relatere seg selv til hovedpersonen! (Snart 7 år, har akkurat begynt på skolen osv.) Datra elsker boka! Guttungen leste en bok om Gunnar Sønsteby som er skrevet for barn/ungdom her for en stund sida. Den likte han kjempegodt. Tror den heter "Agent 24" eller noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.