Gå til innhold

Ryggproblemer, godt råd?

Anbefalte innlegg

Innimellom får jeg skikkelig vondt i nedre del av ryggen og det stråler ned i begge beina. Stikker som kniver i begge knærne og jeg går som ei "kråke".

Nå har jeg egentlig ikke tid til å ha vondt i ryggen og den bør bli bra innen rimelig tid. Noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356567-ryggproblemer-godt-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletiden

Oppsøk naprapat for en hastetime i morgen!

Jeg har hatt godt hjelp av natrapat.

Sitter det rundt hoftene også? Jeg har oppdaget at jeg blir fortere bra, hvis jeg tar på meg gode joggesko, trosser smertene og vrikker mest mulig med hoftene når jeg går.

Man har jo en tendens til å spenne seg med slike smerter, noen som gjør vondt verre.

Annonse

Jeg opplever det samme innimellom. Prøver å gå mest mulig, og tar meg litt smertestillende når smertene er nye og mest intense. Får nesten ikke sove om natten heller. Alle sovestillinger er forferdelige.

Har ikke oppdaget noen vidundermedisin nei, men har varmeflaske på smertene om natten.

Kanskje vi skal forsøke naprapat?

Det beste jeg kan gjøre når jeg kjenner at noe er i gjære med ryggen min er at jeg tar katteøvelsen på gulvet frem og tilbake i sakte fart. Strekker godt ut og prøver med å få hvile etterpå. Dette har hjulpet meg noen ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...