ekte nick Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nei, han hevder at skaden skjedde i mai 2008, skjønt han opererer med feil dato, for vi var ikke på det stedet den datoen. Men han har sendt bilen til skadetaksering nå, i september 2010. Og bare det er jo merkelig, at man venter to og et halvt år for å få taksert en skade. Og en skade i fronten når jeg dultet i han bak. Og det var ingen bulker i bilen hans heller, bare ripete. Og bilen hadde jo faktisk vært igjennom en del tidligere, den var ganske "sliten". Og det var grunnen til at jeg ikke reagerte da jeg ikke fikk noe tlf. At bilen faktisk var så sliten at det ikke var noe vits i å pusse opp de ripene når den var så dårlig stand fra før. Han har helt sikkert ingen sak i det hele tatt. Ta en telefon til ditt forsikringsselskap du, og spør hva du skal gjøre. Tror de har advokater der også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356596-bilkr%C3%A6sj/page/2/#findComment-3069988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.