Gjest leter og leter Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg skal søke etter bolig i bydel Alna på finn.no, men den finner jeg ikke. Hvilken bydel må jeg søke på for å finne det området? 0 Siter
Sør Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Nå forventet jeg et innlegg om at noen hadde lagt bydel Alna ut til salg på www.finn.no! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
laban Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Av områdene på Finn Eiendom: Furuset og Hellerud. Men du har ingen garanti for at Finn-inndelingen er helt i tråd med bydelsgrensene, eiendomsmeklere har som kjent et litt spesielt forhold til områdenavn. Her ser du navnene som ofte brukes på et utvalg boligstrøk innenfor Alna bydel: http://no.wikipedia.org/wiki/Alna_bydel 0 Siter
Gjest leter og leter Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Nå forventet jeg et innlegg om at noen hadde lagt bydel Alna ut til salg på www.finn.no! ;-) Med vennlig hilsen Haha! Hadde du lagt inn bud? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.