Gjest Sex og barn Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jente på 15 år har sex med gutt på 15 år. Foreldrene til barna gjør eller sier ingenting. Jeg er vitne til at dette foregår. Hva gjør jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva slags relasjon har du til dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ingen ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvis foreldrene vet om det, er vel de nærmest til å gjøre det som skal gjøres. Hvem er du i forhold til dem, siden du lurer på om du skal foreta deg noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sex og barn Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva slags relasjon har du til dem? Jeg er steforelder til det ene barnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg er steforelder til det ene barnet. Det naturlige er vel i så fall enten å holde munn eller å snakke med foreldrene, da antakelig fortrinnsvis din partner. Eller hva så du ellers for deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg er steforelder til det ene barnet. Hvis du er steforelder og foreldrene ikke gjør noe, ville jeg ikke blandet meg inn. Har du pratet med den voksne parten som du har et forhold til slik at du er helt sikker på at de vet om det og at ungdommene bruker prevensjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sex og barn Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvis du er steforelder og foreldrene ikke gjør noe, ville jeg ikke blandet meg inn. Har du pratet med den voksne parten som du har et forhold til slik at du er helt sikker på at de vet om det og at ungdommene bruker prevensjon? Jeg har snakket med den ene forelder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg er steforelder til det ene barnet. Etter loven gjør de vel ingenting ulovlig. Så hva kan egentlig gjøres? Blir de nektet å være sammen vil de jo greie dette uansett. Det viktigste er prevensjon og at de bruker dette, ellers tror jeg det er lite dere kan gjøre. Det er noe som heter at barn og foreldre aldri har sex :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har snakket med den ene forelder. Ja, hva sier den foreldren da? Hvis foreldrene synes det er greit, er det ikke noe du kan eller bør gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sex og barn Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det naturlige er vel i så fall enten å holde munn eller å snakke med foreldrene, da antakelig fortrinnsvis din partner. Eller hva så du ellers for deg? Jeg har snakket med den ene forelder. H*n gjør eller sier ingen ting. Sexen fortsetter. Har ikke foreldre ansvar så lenge barn er under seksuell lavalder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har snakket med den ene forelder. H*n gjør eller sier ingen ting. Sexen fortsetter. Har ikke foreldre ansvar så lenge barn er under seksuell lavalder? Klart de har ansvar for å snakke med ungdommen, men hva annet kan de gjøre? Følge etter ungdommene og se på at de har sex? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har snakket med den ene forelder. H*n gjør eller sier ingen ting. Sexen fortsetter. Har ikke foreldre ansvar så lenge barn er under seksuell lavalder? Hva mener du foreldrene skal gjøre? Nekte dem å ha sex? Tror du det er mulig å få kontrollert? De greier det uansett. Jeg synes det er for tidlig ja, og støtter det ikke akkurat, men hvis begge 15-åringene ønsker å ha sex sammen og bruker prevensjon, så ser jeg ikke noe galt i det. Det finnes så mange andre verre ting de kunne drevet med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har snakket med den ene forelder. H*n gjør eller sier ingen ting. Sexen fortsetter. Har ikke foreldre ansvar så lenge barn er under seksuell lavalder? Selvfølgelig har forelderne et visst ansvar, men disse barna er jo nesten voksne og er dessuten jevngamle. Hva er det du ønsker/håper å oppnå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 15-åringer er ikke barn, de er ungdommer. Som steforelder bør du rett og slett ikke foreta deg noe som helst. Det er ikke din sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ikke noe, men fortell jenta hvor hun kan få tak i prevensjon hvis hun ikke bruker det. Høres helt normalt ut for tenåringene rundt her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Etter min mening: Ingen ting, bortsett fra å sørge for at ungdommene er utstyrt med prevensjon. Hva føler du selv at du skulle gjort da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du bør sporenstreks ringe politiet og anmelde dem for uanstendig omgang med kroppsvæsker. Men ikke si dette: '' Jeg er vitne til at dette foregår.'' Da står du i fare for å skyte deg selv i foten ved å bli anmeldt for kikking. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyllingen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ingenting da dette er helt lovlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du bør sporenstreks ringe politiet og anmelde dem for uanstendig omgang med kroppsvæsker. Men ikke si dette: '' Jeg er vitne til at dette foregår.'' Da står du i fare for å skyte deg selv i foten ved å bli anmeldt for kikking. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.