Gå til innhold

Barn og sex

Gjest Sex og barn

Anbefalte innlegg

Gjest Sex og barn

Jente på 15 år har sex med gutt på 15 år. Foreldrene til barna gjør eller sier ingenting. Jeg er vitne til at dette foregår. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis foreldrene vet om det, er vel de nærmest til å gjøre det som skal gjøres.

Hvem er du i forhold til dem, siden du lurer på om du skal foreta deg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er steforelder til det ene barnet.

Det naturlige er vel i så fall enten å holde munn eller å snakke med foreldrene, da antakelig fortrinnsvis din partner. Eller hva så du ellers for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er steforelder og foreldrene ikke gjør noe, ville jeg ikke blandet meg inn. Har du pratet med den voksne parten som du har et forhold til slik at du er helt sikker på at de vet om det og at ungdommene bruker prevensjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sex og barn

Hvis du er steforelder og foreldrene ikke gjør noe, ville jeg ikke blandet meg inn. Har du pratet med den voksne parten som du har et forhold til slik at du er helt sikker på at de vet om det og at ungdommene bruker prevensjon?

Jeg har snakket med den ene forelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter loven gjør de vel ingenting ulovlig. Så hva kan egentlig gjøres? Blir de nektet å være sammen vil de jo greie dette uansett. Det viktigste er prevensjon og at de bruker dette, ellers tror jeg det er lite dere kan gjøre.

Det er noe som heter at barn og foreldre aldri har sex :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med den ene forelder.

Ja, hva sier den foreldren da? Hvis foreldrene synes det er greit, er det ikke noe du kan eller bør gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sex og barn

Det naturlige er vel i så fall enten å holde munn eller å snakke med foreldrene, da antakelig fortrinnsvis din partner. Eller hva så du ellers for deg?

Jeg har snakket med den ene forelder. H*n gjør eller sier ingen ting. Sexen fortsetter. Har ikke foreldre ansvar så lenge barn er under seksuell lavalder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med den ene forelder. H*n gjør eller sier ingen ting. Sexen fortsetter. Har ikke foreldre ansvar så lenge barn er under seksuell lavalder?

Klart de har ansvar for å snakke med ungdommen, men hva annet kan de gjøre? Følge etter ungdommene og se på at de har sex? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du foreldrene skal gjøre? Nekte dem å ha sex? Tror du det er mulig å få kontrollert? De greier det uansett.

Jeg synes det er for tidlig ja, og støtter det ikke akkurat, men hvis begge 15-åringene ønsker å ha sex sammen og bruker prevensjon, så ser jeg ikke noe galt i det. Det finnes så mange andre verre ting de kunne drevet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har forelderne et visst ansvar, men disse barna er jo nesten voksne og er dessuten jevngamle. Hva er det du ønsker/håper å oppnå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening: Ingen ting, bortsett fra å sørge for at ungdommene er utstyrt med prevensjon.

Hva føler du selv at du skulle gjort da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du bør sporenstreks ringe politiet og anmelde dem for uanstendig omgang med kroppsvæsker.

Men ikke si dette:

'' Jeg er vitne til at dette foregår.''

Da står du i fare for å skyte deg selv i foten ved å bli anmeldt for kikking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Du bør sporenstreks ringe politiet og anmelde dem for uanstendig omgang med kroppsvæsker.

Men ikke si dette:

'' Jeg er vitne til at dette foregår.''

Da står du i fare for å skyte deg selv i foten ved å bli anmeldt for kikking.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...