Gå til innhold

Obs, - skryteinnlegg :-))

to-barns-mamman

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman

Var på foreldresamtale sammen med min yngst i går. Hun går i 2. klasse og fikk bare skryt. Hun leser raskest, forstår mest, og ligger minst et par år foran i matte. Sosialt fungerer hun meget bra, og hun er veldig koselig å ha i klassen, både voksne og barn liker henne veldig godt.

Hun lo selv veldig godt når hun kom ut, for frøken hadde sagt at det er en stor utfording for lærerne å finne nok utfordringer for henne.

Jeg vet at dette er ikke det viktigste i livet, men det er jo gøy når det går bra for ungene våre.

... og jeg advarte jo at det var et skryteinnlegg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :-). Husk at en slik skoleflink unge må få ekstraoppgaver som er litt utfordrende. Ellers er det lett å lene seg tilbake og tro at skolen er veldig enkel og man trenger ikke å anstrenge seg så veldig mye for å få til godt resultater. Dette kan raskt snu seg når barnet kommer opp i klassene og oppdager at det er ting det ikke skjønner. Hvis det da ikke er vant med å anstrenge seg litt, kan det skje at det møter en "vegg" med utfordringer som blir vanskelig å håndtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldresamtaler (eller hva de nå kaller det nå til dags) er utrolig morsomt når man får sånne tilbakemeldinger. Du kan være stolt av jentungen :-) Deilig å se at oppdragelsen virker og at ungene fungerer ute i samfunnet!

Jeg var på samtale med begge mine i dag og fikk omtrent samme tilbakemelding på dem som du fikk på din. Nivå 8 av 9 i engelsk, stort sett alt rett i matte, leser kjapt, er god i norsk, fornuftlig, stødig, gjennomtenkt etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

to-barns-mamman

Foreldresamtaler (eller hva de nå kaller det nå til dags) er utrolig morsomt når man får sånne tilbakemeldinger. Du kan være stolt av jentungen :-) Deilig å se at oppdragelsen virker og at ungene fungerer ute i samfunnet!

Jeg var på samtale med begge mine i dag og fikk omtrent samme tilbakemelding på dem som du fikk på din. Nivå 8 av 9 i engelsk, stort sett alt rett i matte, leser kjapt, er god i norsk, fornuftlig, stødig, gjennomtenkt etc etc.

Min tuste leser 34 ord i min. mot klassens gjennomsnitt på 19.

Hun får en sterk 12 på et LUSen, mot klassens 10 - 11

Matte ligger hun på 4 - 5 klasse nivå (går i 2.)

Så ja, hun er flink :-)

Er så stolt atte - men enda viktigere - hun er verdens skjønneste og greieste lille jente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...