Gå til innhold

Kan man håndhilse på kvinner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

50

• ShitDiddelyDo

17

• morsan

9

• hidi, the scorpion

3

Mest aktive i denne tråden

Muslimene ligger ca 100 etter vår tid. I gamle dager håndhilste man ikke, men man neide eller bukket til hverandre. I Japan bukker begge kjønn for hverandre, og jeg synes det er en flott hilsen!

Hender, er heller ikke like nyvasket, så egentlig er det en bakterieoverførsel....;)

''Muslimene ligger ca 100 etter vår tid. ''

Det blir omtrent som å si at kristne ligger ca 100 år etter humanistene.

Annonse

Jeg tror det heller er du som bør gjøre deg bedre forstått. Har du noe i mot å få vite hva som diskuteres på åpne norske forum i din samtid?

Hva finner du provoserende med at noen viser deg det? og hvorfor provoserer _det_ deg mer enn at det sitter folk å sprer den type budskap som det blir gjort på islamnet.no?

Jeg spurte deg hva hensikten var med å starte tråden etter at du hadde svart meg. Slik jeg forsto ditt svar så skriver du først og fremst til å provosere noen, men ikke for å diskutere. Jeg vil gjerne få svar på om jeg forsto deg riktig.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Jeg spurte deg hva hensikten var med å starte tråden etter at du hadde svart meg. Slik jeg forsto ditt svar så skriver du først og fremst til å provosere noen, men ikke for å diskutere. Jeg vil gjerne få svar på om jeg forsto deg riktig.

Jeg poster for å belyse.

Hvor det så bærer er avhengig av hvilket svar man får, og blir noen provosert er det deres problem, og bare en bonus.

Hva med deg, noe svar på mitt spørsmål over?

Gjest Nord og ned.

Ja, og hvor mange land gjør det?

Praktiseres i alle fall i Saudi-arabia, Iran og Somalia, samt områder kontrollert av taliban i Pakistan og Afghanistan.

Regner med at poenget ditt var og er at siden det er så få hender og føtter det dreier seg om, i forhold til det store antall hender og føtter som finnes, så skal vi holde kjeft og snakke om hva som skjedde på Moses tid i stedet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...