Gå til innhold

Kan man håndhilse på kvinner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

50

• ShitDiddelyDo

17

• morsan

9

• hidi, the scorpion

3

Mest aktive i denne tråden

Praktiseres i alle fall i Saudi-arabia, Iran og Somalia, samt områder kontrollert av taliban i Pakistan og Afghanistan.

Regner med at poenget ditt var og er at siden det er så få hender og føtter det dreier seg om, i forhold til det store antall hender og føtter som finnes, så skal vi holde kjeft og snakke om hva som skjedde på Moses tid i stedet?

Hvilken utgjør en meget liten del av verdens muslimer.

Og dermed er det ikke noe å snakke om?

eller hva er egentlig poenget ditt? bortsett fra det vanlige som er å avspore, avlede, tåkelegge og kverulere.

''Og dermed er det ikke noe å snakke om?''

Og dermed har det ikke noe med den "vanlige muslim" å gjøre enn det har for kristne hva andre kristne finner på av ev. galskap.

Eller mener du kristne i Norge skal være ansvarlig for hva kristne i utlandet finner på?

Annonse

Bare hvis man tror på Bibelen ;-)

Og det er det jo ganske mange millioner mennesker som sier at de gjør.

Jeg for min del, desto lengre jeg kommer i den, lurer på om det er så veldig mange religiøse som egentlig har lest boka de forguder, og til og med kaller for "the good book".

Men det er fascinerende greier. At så mange tror på den. Enda mer fascinerende er det at de i en såpass omfattende bok velger og vraker i stoff de velger å tro på eller ikke tro på.

Det kommer nok til å ta en stund å komme gjennom dette (12 sider om dagen og jeg vil bruke 90 dager - i følge leseplanen jeg ikke følger), men etter denne står Koranen for tur. :)

Gjest Nord og ned.

''Og dermed er det ikke noe å snakke om?''

Og dermed har det ikke noe med den "vanlige muslim" å gjøre enn det har for kristne hva andre kristne finner på av ev. galskap.

Eller mener du kristne i Norge skal være ansvarlig for hva kristne i utlandet finner på?

Vi snakker om land med et hundretalls millioner innbyggere, og det eneste du er oppattt av er å brekke ut av deg usakligheter om hvor få de er.

Måten du feier grove overgrep mot andre folks legene på er kvalmende

Og det er det jo ganske mange millioner mennesker som sier at de gjør.

Jeg for min del, desto lengre jeg kommer i den, lurer på om det er så veldig mange religiøse som egentlig har lest boka de forguder, og til og med kaller for "the good book".

Men det er fascinerende greier. At så mange tror på den. Enda mer fascinerende er det at de i en såpass omfattende bok velger og vraker i stoff de velger å tro på eller ikke tro på.

Det kommer nok til å ta en stund å komme gjennom dette (12 sider om dagen og jeg vil bruke 90 dager - i følge leseplanen jeg ikke følger), men etter denne står Koranen for tur. :)

Imponert!

Selv har jeg nøyd meg med å lese en annen eventyrsamling: 1001 natt!

Vi snakker om land med et hundretalls millioner innbyggere, og det eneste du er oppattt av er å brekke ut av deg usakligheter om hvor få de er.

Måten du feier grove overgrep mot andre folks legene på er kvalmende

Mener du kristne i Norge skal være ansvarlig for hva kristne i utlandet finner på?

Svar heller på spørsmålet.

Annonse

Nei, 40% av muslimer i Storbritannia ønsker ikke å amputere hender.

Har du snakket med muslimer? Kjenner du noen som vil kappe hendene av folk?

''Har du snakket med muslimer? Kjenner du noen som vil kappe hendene av folk?''

Det er da noe alle vet. Samtlige av muslimene jeg kjenner og har kjent utgjorde en direkte trussel på vorspiel helt til vi fant ut at vi måtte gjemme slakterknivene. Hender fløy veggimellom etter et par øl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...