Gå til innhold

Kan man håndhilse på kvinner?

Anbefalte innlegg

Totalt irrelevant. det er like mange isbjørner på Svalbard eller tyttebær i skogen enten jeg "kjenner" dem eller ikke.

Du ligger på sandkassenivå

Det er meget relevant at du ikke kjenner noen av disse du skriver så mye om, men kun har lært deg det på første siden av VG og lignenede.

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

50

• ShitDiddelyDo

17

• morsan

9

• hidi, the scorpion

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Så hvis du går på "www.dagen.no" og ser hvem som er der, tror du de er representative for kristne?

Alle kristne er sånn?

Hadde det ikke vært en fordel at noen virkelig påstår at _alle_ muslimer er slik og slik_før_du stiller den type spørsmål?

Du bedriver metadebatt med deg selv.

Muslimene. Duh!

Vel, de kristne har vel da også valgt å være kristne, selv om f. eks. nazistene var kristne.

Mener du kristne ikke bør være kristne på grunn av nazistene?

Mener du muslimer ikke bør være muslimer på grunn av noen terrorister?

Ekte kristne er slik ja. AiAi.

Ikke de DU definerer som "ekte kristne", men alle de som er medlemmer i kristne trossamfunn?

Tror du de fleste av disse er enige med skribentene på www.dagen.no?

Tror du særlig mange av dem engang leser www.dagen.no?

Gjest Nord og ned.

Det er meget relevant at du ikke kjenner noen av disse du skriver så mye om, men kun har lært deg det på første siden av VG og lignenede.

LOL, hvor har jeg skrevet at jeg ikke kjenner?

Riktig svar: ingen steder

Du bedriver argumentasjon mot egne fantasifostre.

Kjenner du mange isbjørner?

Annonse

Ja, hannelefanter i "musk" (periode de er fulle av testosteron) har en tendens til å gå berserk hvis de ikke er tjoret med meget sterk kjetting.

Med vennlig hilsen

I Thailand dør rundt 200 mennesker hvert år som følge av rabiate elefanter. Det er rundt 5000 elefanter i landet.

Jeg er litt skeptisk til stakkarene som går rundt i Bangkok. De fortauene er ikke engang egnet til mennesker, og skulle du knipse et bilde av en av dem kan mahutten fort sende elefanten etter deg. Det er også ganske enkelt å se på en elefant om han er deppa, og disse elefantene er tydelig på bristepunktet til full rabling. Det er 5000 kilo amok i de mest befolka gatene dersom det går galt, noe det gjør med jevne mellomrom.

Ikke de DU definerer som "ekte kristne", men alle de som er medlemmer i kristne trossamfunn?

Tror du de fleste av disse er enige med skribentene på www.dagen.no?

Tror du særlig mange av dem engang leser www.dagen.no?

''Tror du de fleste av disse er enige med skribentene på www.dagen.no?''

Selvfølgelig.

I Thailand dør rundt 200 mennesker hvert år som følge av rabiate elefanter. Det er rundt 5000 elefanter i landet.

Jeg er litt skeptisk til stakkarene som går rundt i Bangkok. De fortauene er ikke engang egnet til mennesker, og skulle du knipse et bilde av en av dem kan mahutten fort sende elefanten etter deg. Det er også ganske enkelt å se på en elefant om han er deppa, og disse elefantene er tydelig på bristepunktet til full rabling. Det er 5000 kilo amok i de mest befolka gatene dersom det går galt, noe det gjør med jevne mellomrom.

Ja, i tillegg til sjåførene som har kjørt i en uke uten å sove, fordi de bruker yaba (speed), så høre det ut som en god kombinasjon!

Jeg holder meg vekke fra elefanter, og lengre vekke fra bavianer.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Nord og ned.

Fordi det er et helt parallelt spørsmål.

Svaret er åpenbart at kristne i Norge ikke er ansvarlig for det kristne i utlandet gjør.

Akkurat som muslimer i Norge ikke er ansvarlig for det muslimer i utlandet gjør.

Og det har heller ingen hevdet.

Igjen debatterer du mot egne hallusinasjoner.

Ja, i tillegg til sjåførene som har kjørt i en uke uten å sove, fordi de bruker yaba (speed), så høre det ut som en god kombinasjon!

Jeg holder meg vekke fra elefanter, og lengre vekke fra bavianer.

Med vennlig hilsen

Ja, sjåførene bør sees an, og i Bangkok bestiller jeg helst via hotellet. De tjener litt mer, og har faste arbeidstider.

Min første tur fra Suvernabhami til byen var med pirattaxi. Visste ikke bedre den gang. Skal hilse og si jeg fikk rista meg i en bil som så langt bedre ut fra utsiden enn fra innsiden, der det ikke engang fantes sikkerhetsbelter. :)

Ja, sjåførene bør sees an, og i Bangkok bestiller jeg helst via hotellet. De tjener litt mer, og har faste arbeidstider.

Min første tur fra Suvernabhami til byen var med pirattaxi. Visste ikke bedre den gang. Skal hilse og si jeg fikk rista meg i en bil som så langt bedre ut fra utsiden enn fra innsiden, der det ikke engang fantes sikkerhetsbelter. :)

Jeg :tror: Flyplasstoget i Bangkok går nå, men jeg er ikke 100% sikker før jeg ser det selv!

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Ah!

Nei, jeg kjenner ingen isbjørn akkurat som du ikke kjenner noen muslimer.

Derfor har jeg også vett nok til IKKE å skrive om hva isbjørner tror, gjør og mener!

For det føste har du null peil på hvor mange muslimer jeg kjenner. For det andre kan du tilegne deg kunnskap om isbjørner uten å sove sammen med dem.

Ble dette vanskelig for deg?

Jeg :tror: Flyplasstoget i Bangkok går nå, men jeg er ikke 100% sikker før jeg ser det selv!

Med vennlig hilsen

Jeg er ganske sikker på at det begynte å gå for noen måneder siden.

Men til Koh Chang blir det taxi på meg og en kompis. Den kommer dog til å bestilles via et skikkelig selskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...