Gjest øst, opp og til himmelen Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Kunne du være så snill å skifte nick? Jeg holder på å bli både syk og kvalm av å se dette nicket på annenhver tråd blant de 100 nyeste. Det gjør meg også i meget dårlig humør. Kan du ikke skifte til et nick som gjør meg (oss) glad? Og for all del: Jeg er ikke religiøs, muslim, radikal islamist eller noe. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Som du ser er ditt ønske i alle fall delvis imøtekommet. 0 Siter
Gjest øst, opp og til himmelen Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Som du ser er ditt ønske i alle fall delvis imøtekommet. Tusen hjertelig takk :-) 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Tusen hjertelig takk :-) Ååå.. det var da så lite:) 0 Siter
Gjest Dx Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Ååå.. det var da så lite:) Trist at du velget å bytte kallenavn. Jeg likte kallenavnet ditt jeg. Siden selv ikke Webmaster har bedt deg om å bytte så synes jeg du burde beholde ditt gamle kallenavn. 0 Siter
Gjest en morsk satan Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Trist at du velget å bytte kallenavn. Jeg likte kallenavnet ditt jeg. Siden selv ikke Webmaster har bedt deg om å bytte så synes jeg du burde beholde ditt gamle kallenavn. Underskriver på den. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Som du ser er ditt ønske i alle fall delvis imøtekommet. Denne endringen er velkommen også fra redaksjonens side :-) 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Trist at du velget å bytte kallenavn. Jeg likte kallenavnet ditt jeg. Siden selv ikke Webmaster har bedt deg om å bytte så synes jeg du burde beholde ditt gamle kallenavn. Javel. Nå ble jeg litt i tvil her, det burde kanskje vært gjenstand for en egen FU? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Javel. Nå ble jeg litt i tvil her, det burde kanskje vært gjenstand for en egen FU? Nei, du trenger litt goodwill (dvs. velvillige tolkninger) fra redaksjonen av og til, så det er lurt å høre på oss...*s* 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Nei, du trenger litt goodwill (dvs. velvillige tolkninger) fra redaksjonen av og til, så det er lurt å høre på oss...*s* hehe, det veier en del. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.