Gå til innhold

Til Nord,ned og til....

Gjest øst, opp og til himmelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du være så snill å skifte nick? Jeg holder på å bli både syk og kvalm av å se dette nicket på annenhver tråd blant de 100 nyeste. Det gjør meg også i meget dårlig humør. Kan du ikke skifte til et nick som gjør meg (oss) glad?

Og for all del: Jeg er ikke religiøs, muslim, radikal islamist eller noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nord og ned.
Skrevet

Som du ser er ditt ønske i alle fall delvis imøtekommet.

Skrevet

Tusen hjertelig takk :-)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Tusen hjertelig takk :-)

Ååå.. det var da så lite:)

Skrevet

Ååå.. det var da så lite:)

Trist at du velget å bytte kallenavn. Jeg likte kallenavnet ditt jeg. Siden selv ikke Webmaster har bedt deg om å bytte så synes jeg du burde beholde ditt gamle kallenavn.

Gjest en morsk satan
Skrevet

Trist at du velget å bytte kallenavn. Jeg likte kallenavnet ditt jeg. Siden selv ikke Webmaster har bedt deg om å bytte så synes jeg du burde beholde ditt gamle kallenavn.

Underskriver på den.

Gjest Moderator
Skrevet

Denne endringen er velkommen også fra redaksjonens side :-)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Javel. Nå ble jeg litt i tvil her, det burde kanskje vært gjenstand for en egen FU?

Gjest Moderator
Skrevet

Javel. Nå ble jeg litt i tvil her, det burde kanskje vært gjenstand for en egen FU?

Nei, du trenger litt goodwill (dvs. velvillige tolkninger) fra redaksjonen av og til, så det er lurt å høre på oss...*s*

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Nei, du trenger litt goodwill (dvs. velvillige tolkninger) fra redaksjonen av og til, så det er lurt å høre på oss...*s*

hehe, det veier en del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...