Gjest teknisk analfabet Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvor gammel bør barnet være??? Jeg har alltid tenkt minst 9 år før barna mine skal få mobil. Men dattera mi er ganske moden for alderen og ønsker seg inderlig en mobil til bursdagen. Men 8 år... Og hvilket mobilabonnement er det i tilfelle lurt å velge? Vi må kunne overstyre hvilke nummer det er mulig å ringe til/fra, slik at hun ikke plutselig ringer til Kina. Kontantkort er ikke så aktuelt, det er dyrt og man kan vel ikke motta MMS på det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyllingen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Dessverre så er eneste måten dere kan kontrollere hennes forbruk på er ved hjelp av et kontantkort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det går vel ikke an å sette faste regler. Og jeg skjønner godt at skilsmissebarn gjerne får tidligere mobil enn andre. Eldste min er ni og et halvt og har ikke mobil ennå. Tenker å holde igjen så lenge som muig. Enkelte ganger kunne jeg ønsket han hadde, men synes det er greit han venner seg til ikke å være tilgjengelig hele tiden, før han får mobil. Selv vil han gjerne ha, selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det går vel ikke an å sette faste regler. Og jeg skjønner godt at skilsmissebarn gjerne får tidligere mobil enn andre. Eldste min er ni og et halvt og har ikke mobil ennå. Tenker å holde igjen så lenge som muig. Enkelte ganger kunne jeg ønsket han hadde, men synes det er greit han venner seg til ikke å være tilgjengelig hele tiden, før han får mobil. Selv vil han gjerne ha, selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyllingen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det går vel ikke an å sette faste regler. Og jeg skjønner godt at skilsmissebarn gjerne får tidligere mobil enn andre. Eldste min er ni og et halvt og har ikke mobil ennå. Tenker å holde igjen så lenge som muig. Enkelte ganger kunne jeg ønsket han hadde, men synes det er greit han venner seg til ikke å være tilgjengelig hele tiden, før han får mobil. Selv vil han gjerne ha, selvfølgelig. Ps. Når du trykker "send" og det ikke skjer noe, ikke trykk en gang til. Trykk F5, og du vil se at innlegget ditt er postet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Eldstemann fikk mobil til jul i fjor, da han var 10,5 år. Han bruker den mest til klokke :-) Vi forhåndsbetalte slik at han kunne bruke maks 200 kr pr måned, men han ringer veldig lite, sender noen meldinger og mms'er. Nr to skal få til 10 års dagen sin til sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Datteren min blir 8 over nyåret. Hun ønsker seg mobil, men jeg har ingen planer om å kjøpe det enda. Jeg ser ikke helt poenget når ingen av vennene hennes har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ps. Når du trykker "send" og det ikke skjer noe, ikke trykk en gang til. Trykk F5, og du vil se at innlegget ditt er postet. Hehe, vet det egentlig, men tror jeg ikke har truffet send-knappen, eller noe sånt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest teknisk analfabet Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Dessverre så er eneste måten dere kan kontrollere hennes forbruk på er ved hjelp av et kontantkort. Går det ikke an å ha et abonnement med "sperregrense"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen nick Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Går det ikke an å ha et abonnement med "sperregrense"? Talkmore har et forhåndsbetalt abonnement, ikke er det så veldig dyrt i bruk heller. https://www.talkmore.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi skal snart overrekke vår yngste mobil på 8 årsdagen hans.... Det er et chess kntantkort abbonement. Han kan ringe gratis til alle andre chess kunder. Han får ikke ny tlf, men en arvetlf i første omgang. (Den er veldig god og har gost kamera og har masse plass til musikk) Det er SÅ mange ganger jeg syns det er irriterende at han ikke har tlf.... sånn har verden blitt gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi skal snart overrekke vår yngste mobil på 8 årsdagen hans.... Det er et chess kontantkort abbonement. Han kan ringe gratis til alle andre chess kunder. Han får ikke ny tlf, men en arvetlf i første omgang. (Den er veldig god og har gost kamera og har masse plass til musikk) Det er SÅ mange ganger jeg syns det er irriterende at han ikke har tlf.... sånn har verden blitt gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi skal snart overrekke vår yngste mobil på 8 årsdagen hans.... Det er et chess kontantkort abbonement. Han kan ringe gratis til alle andre chess kunder. Han får ikke ny tlf, men en arvetlf i første omgang. (Den er veldig god og har gost kamera og har masse plass til musikk) Det er SÅ mange ganger jeg syns det er irriterende at han ikke har tlf.... sånn har verden blitt gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyllingen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi skal snart overrekke vår yngste mobil på 8 årsdagen hans.... Det er et chess kontantkort abbonement. Han kan ringe gratis til alle andre chess kunder. Han får ikke ny tlf, men en arvetlf i første omgang. (Den er veldig god og har gost kamera og har masse plass til musikk) Det er SÅ mange ganger jeg syns det er irriterende at han ikke har tlf.... sånn har verden blitt gitt. Nå ble du overrasket tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi skal snart overrekke vår yngste mobil på 8 årsdagen hans.... Det er et chess kntantkort abbonement. Han kan ringe gratis til alle andre chess kunder. Han får ikke ny tlf, men en arvetlf i første omgang. (Den er veldig god og har gost kamera og har masse plass til musikk) Det er SÅ mange ganger jeg syns det er irriterende at han ikke har tlf.... sånn har verden blitt gitt. hakk i plata.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.