Gå til innhold

Mobiltelefon til bursdagen

Gjest teknisk analfabet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ps. Når du trykker "send" og det ikke skjer noe, ikke trykk en gang til. Trykk F5, og du vil se at innlegget ditt er postet.

Ok, jeg ble litt ivrig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sterkt fått anbefalt et abonnement som er laget for barn av tele2. Sakser inn litt fra nettsiden:

Bipper er en mobilløsning for de yngste, der foreldre enkelt kan bestemme

• hvem barnet kan ringe og sende meldinger til

• når på døgnet barnet kan kommunisere med sine venner

• hvor mange minutter og meldinger barnet kan bruke pr uke

I tillegg kan

• barnet bruke telefonen som en trygghetsalarm

• foreldrene finne ut hvor barnets mobil befinner seg

.

http://www.tele2.no/mobil/bipper.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en OK mobil. Ikke alt for dyr, men svært anvendelig.

http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-6700STELENOR.NOP.aspx

Mobil er først og fremst et kommuniksjonshjelpemiddel. Selv ser jeg ingen grunn til å ha en aldersgrense på det.

Hadde ikke tort å gi mine barn annet enn kontantkort. Med det forbruket de har, er det ikke så veldig dyrt heller.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kontantkort er ikke så aktuelt, det er dyrt og man kan vel ikke motta MMS på det?''

Øh - jo. Jeg endte opp på kontantkort til jentungen, blir telefonen stjålet så er det jo ikke mange kronene å ringe for og jeg slipper å få en regning på tusenvis av kroner i posten om det tar noen dager før tyveriet oppdages.

Hun har et Chess-abonnement som innebærer at hun kan ringe gratis (kun oppstartsavgift) til andre chess-kunder, praktisk. Jeg har sperret telefonen hennes for reklame, 800-nummer, visning i telefonkatalogene på nettet og alt som var mulig, var såre enkelt via nettsidene til Chess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...