Gå til innhold

Det kan i det minste bli spennende ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men man trenger egentlig ingen parodi når man har originalen. :)

Sant nok.

Jeg har litt blandede følelser mht hennes kandidatur. På den ene siden håper jeg at hun blir republikanernes kandidat, da hun vil ha atskillig dårligere sjanser til å vinne enn en mer moderat republikaner.

Men på den annen siide ville det jo vært skrekkelig dersom hun vant! Jeg klareer ikke å fri meg for tanken om hvor mye som kunne væert annerledes dersom ikke Bush hadde klart å stjele sieren fra Gore i 2000. Og Bush blir en speidergutt i forhold til Palin.

Sant nok.

Jeg har litt blandede følelser mht hennes kandidatur. På den ene siden håper jeg at hun blir republikanernes kandidat, da hun vil ha atskillig dårligere sjanser til å vinne enn en mer moderat republikaner.

Men på den annen siide ville det jo vært skrekkelig dersom hun vant! Jeg klareer ikke å fri meg for tanken om hvor mye som kunne væert annerledes dersom ikke Bush hadde klart å stjele sieren fra Gore i 2000. Og Bush blir en speidergutt i forhold til Palin.

Jeg tror det hadde blitt krise. Ingen vil ha den gærne damen, snakk om å være fordømmende

Annonse

Sant nok.

Bush burde håpe på Palin. I løpet av en periode og alle hans feil synes sannsynligvis som bagateller.

Men det spørs om verden står.

Jeg tror det hadde blitt krise. Ingen vil ha den gærne damen, snakk om å være fordømmende

Jeg tror noen av dem som frekventerer et amerikansk forum jeg av og til er innom ville hatt henne. De var ihvertfall ekstremt pro under valget for to år siden, og et par var fryktelig fornærmet på parodien i Saturday Night Live.

Jeg tror noen av dem som frekventerer et amerikansk forum jeg av og til er innom ville hatt henne. De var ihvertfall ekstremt pro under valget for to år siden, og et par var fryktelig fornærmet på parodien i Saturday Night Live.

Ja, jeg vet om folk på forum som vil ha henne, men det er ikke mange. Til og med republikanerne synes hun er dum og ikke har nok viten. Du vet når hun sier hun vet mest om Russland fordi hun kunne se dem over sundet så er det ikke rart de reagerer-

Ja, jeg vet om folk på forum som vil ha henne, men det er ikke mange. Til og med republikanerne synes hun er dum og ikke har nok viten. Du vet når hun sier hun vet mest om Russland fordi hun kunne se dem over sundet så er det ikke rart de reagerer-

Ja, det er virkelig helt utrolig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...