Hekta Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Dere og andre som blogger, hvordan gjør dere det ang å markedsføre produkter? Er det produsenten som tar kontakt med dere, eller tar dere kontakt med produsenten hvis dere liker/vil ha noe fra de? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356695-markedsf%C3%B8ring-via-blogg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vizzvazz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 www.tradedoubler.com - der kan du bli affiliatepartner for en rekke bedrifter som betaler så og så mye for hvert klikk. Så har vi google ad sense som legger inn automatiske reklamer på din blogg, der skal du også få betalt per klilkk mener jeg. Ellers vil jeg anbefale å lage en bra blogg først med tema s om fenger folk, ha en teller som viser antall besøkende. Bedriftene vil nemlig helst ha de mest populære bloggene. Jeg ser de fleste som tjener penger på bloggen sin er fjortisbimboer som snakker om sminke og dill dall ;-) Men uansett da. Skaff masse besøk til sia di. Du kan melde deg på nettsamfunn osv for å få flere venner og få de til å besøke siden, ha et såpass spennende tema at de anbefaler andre å besøke siden. Legg ut link på facebook. Legg ut link i google søkebokser og lignende. Jo mer trafikk du får til siden din jo mer penger kan du tjene. Når du har et visst antall "faste besøkende" tar du kontakt med ulike firmaer og viser dem bloggen din 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356695-markedsf%C3%B8ring-via-blogg/#findComment-3069968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekta Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 www.tradedoubler.com - der kan du bli affiliatepartner for en rekke bedrifter som betaler så og så mye for hvert klikk. Så har vi google ad sense som legger inn automatiske reklamer på din blogg, der skal du også få betalt per klilkk mener jeg. Ellers vil jeg anbefale å lage en bra blogg først med tema s om fenger folk, ha en teller som viser antall besøkende. Bedriftene vil nemlig helst ha de mest populære bloggene. Jeg ser de fleste som tjener penger på bloggen sin er fjortisbimboer som snakker om sminke og dill dall ;-) Men uansett da. Skaff masse besøk til sia di. Du kan melde deg på nettsamfunn osv for å få flere venner og få de til å besøke siden, ha et såpass spennende tema at de anbefaler andre å besøke siden. Legg ut link på facebook. Legg ut link i google søkebokser og lignende. Jo mer trafikk du får til siden din jo mer penger kan du tjene. Når du har et visst antall "faste besøkende" tar du kontakt med ulike firmaer og viser dem bloggen din Nå skal ikke jeg blogge, men jeg vil gjerne ha mine produkter nevnt i blogger En blogger har henvendt seg til meg. Jeg stusser litt da jeg ikke vet hva som er normen mellom blogger/produsent 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356695-markedsf%C3%B8ring-via-blogg/#findComment-3070127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vizzvazz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nå skal ikke jeg blogge, men jeg vil gjerne ha mine produkter nevnt i blogger En blogger har henvendt seg til meg. Jeg stusser litt da jeg ikke vet hva som er normen mellom blogger/produsent Jeg tror nok bloggerne må være flinke å kontakte deg som vil selge produktene om bloggen deres ikke er så kjent. De bloggerne som er kjente får vel automatisk tilbud fra ulike firmaer som vil ha logoen sin på siden deres Dere må i alle fall finne ut hvordan hun/han skal få betalt, per klikk, per kjøp, per time, dag, uke, mnd for å ha annonsen der osv? Men før dere gjør det må du finne ut om det er verdt det.. Er dette en populær blogg med mange besøkende i målgruppen for ditt firma kan det lønne seg å ha reklame der, men er det en privat blogg med få besøkende, eller kanskje helt utenom din målgruppe er det penger ut av vinduet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356695-markedsf%C3%B8ring-via-blogg/#findComment-3070264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.