Gå til innhold

- En svart dag i FN

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mester i selvskryt og selvforherligelse, det er det du er. Du skader sakene du kjemper for ved å fremstå som en slags selvutnevnt Jesus.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal svare, men tar det her.

Jeg bare gratulerer debattantene her med å få nok en diskusjon ned i sandkassen. Ingen nevnt - ingen glemt!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• ruskesnusk

6

• Holmes

5

• Mandolaika

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal svare, men tar det her.

Jeg bare gratulerer debattantene her med å få nok en diskusjon ned i sandkassen. Ingen nevnt - ingen glemt!

Nei, sakene som diskuteres går raskt over til å handle om en viss persons ego. Brakt på bane av vedkommende selv, vel og merke. Jeg har diskutert i timevis med enkelte her etter 12-13 år på DOL, men utviklingen er den samme. Så jeg trekker meg ut nå.

Skrevet

Det interessante her er at det i disse trådene er JEG som forsvarer den norske Grunnloven.

Det er jeg som forsvarer kjennemerket for Norge, nemlig sosialdemokratiet og velferdsstaten. Og forhåpentligvis også toleranse og å hjelpe andre.

Det er jeg som hever stemmen for religionsfrihet og ytringsfrihet - alt sammen forankret i den norske Grunnloven.

Så jeg er langt mer patriotisk enn de fleste av mine motdebattanter.

Verdt å tenke på!

''Det er jeg som forsvarer kjennemerket for Norge, nemlig sosialdemokratiet og velferdsstaten. Og forhåpentligvis også toleranse og å hjelpe andre.''

Du er så prektig så.

Jeg blir helt matt. Tror jeg må legge meg neppå litt.

Skrevet

En mester i selvskryt og selvforherligelse, det er det du er. Du skader sakene du kjemper for ved å fremstå som en slags selvutnevnt Jesus.

Nåja, det var jo et svar på spørsmål om patriotisme, som per def ER selvforherligslse.

Skrevet

Lett å dekke seg bak de linjene der, og så flott og fint det høres ut og ser ut. Rart at du ikke fremstår slik i praksisk, tvert i mot faktisk.

Finner du noen av meningene mine som ikke er i tråd med det?

Skrevet

''Det er jeg som forsvarer kjennemerket for Norge, nemlig sosialdemokratiet og velferdsstaten. Og forhåpentligvis også toleranse og å hjelpe andre.''

Du er så prektig så.

Jeg blir helt matt. Tror jeg må legge meg neppå litt.

Det gir seg selv fra spørsmålet.

Gjest verinoca
Skrevet

Nåja, det var jo et svar på spørsmål om patriotisme, som per def ER selvforherligslse.

Selvsagt.

Skrevet

Takk!

Ironi preller av som vann på den berømte gåsa, ja.

Gjest verinoca
Skrevet

Takk!

Innlegget ditt sto, som du skrev, helt i stil med patriotismen, ergo bekreftet du nå det jeg svarte. Takk!

Skrevet

Innlegget ditt sto, som du skrev, helt i stil med patriotismen, ergo bekreftet du nå det jeg svarte. Takk!

Tja, det som er interessant er hvor personfokusert du og andre ønsker å lage denne tråden?

Skrevet

Ironi preller av som vann på den berømte gåsa, ja.

Du tror vel at ironi er et dyr i Sibir, og at bare veronica kan bruke det?

;-)

Skrevet

Du tror vel at ironi er et dyr i Sibir, og at bare veronica kan bruke det?

;-)

Med deg kan man aldri vite da du virker som en relativt humørløs grinebiter.

Skrevet

Tja, det som er interessant er hvor personfokusert du og andre ønsker å lage denne tråden?

Pussig hvorfor det kun en "dine" tråder som blir så "personfokuserte ".

Skrevet

Pussig hvorfor det kun en "dine" tråder som blir så "personfokuserte ".

Det er neppe kun mine. Det er velkjent at elementer her bruker personangrep og personfokus for å flytte fokus fra emnet.

Skrevet

Med deg kan man aldri vite da du virker som en relativt humørløs grinebiter.

Ja, det er nok en veldig passende beskrivelse.

Skrevet

Det er neppe kun mine. Det er velkjent at elementer her bruker personangrep og personfokus for å flytte fokus fra emnet.

''flytte fokus fra emnet''

Ja det vet jo du alt som.

*knegg*

Skrevet

''flytte fokus fra emnet''

Ja det vet jo du alt som.

*knegg*

Det var åpenbart ikke jeg som begynte patriotisme-våset.

Skrevet

Ja, det er nok en veldig passende beskrivelse.

Ja, det vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...