Gå til innhold

- En svart dag i FN

Anbefalte innlegg

En mester i selvskryt og selvforherligelse, det er det du er. Du skader sakene du kjemper for ved å fremstå som en slags selvutnevnt Jesus.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal svare, men tar det her.

Jeg bare gratulerer debattantene her med å få nok en diskusjon ned i sandkassen. Ingen nevnt - ingen glemt!

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• ruskesnusk

6

• Holmes

5

• Mandolaika

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest verinoca

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal svare, men tar det her.

Jeg bare gratulerer debattantene her med å få nok en diskusjon ned i sandkassen. Ingen nevnt - ingen glemt!

Nei, sakene som diskuteres går raskt over til å handle om en viss persons ego. Brakt på bane av vedkommende selv, vel og merke. Jeg har diskutert i timevis med enkelte her etter 12-13 år på DOL, men utviklingen er den samme. Så jeg trekker meg ut nå.

Det interessante her er at det i disse trådene er JEG som forsvarer den norske Grunnloven.

Det er jeg som forsvarer kjennemerket for Norge, nemlig sosialdemokratiet og velferdsstaten. Og forhåpentligvis også toleranse og å hjelpe andre.

Det er jeg som hever stemmen for religionsfrihet og ytringsfrihet - alt sammen forankret i den norske Grunnloven.

Så jeg er langt mer patriotisk enn de fleste av mine motdebattanter.

Verdt å tenke på!

''Det er jeg som forsvarer kjennemerket for Norge, nemlig sosialdemokratiet og velferdsstaten. Og forhåpentligvis også toleranse og å hjelpe andre.''

Du er så prektig så.

Jeg blir helt matt. Tror jeg må legge meg neppå litt.

''Det er jeg som forsvarer kjennemerket for Norge, nemlig sosialdemokratiet og velferdsstaten. Og forhåpentligvis også toleranse og å hjelpe andre.''

Du er så prektig så.

Jeg blir helt matt. Tror jeg må legge meg neppå litt.

Det gir seg selv fra spørsmålet.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...