Gå til innhold

Er det voldtekt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hemmelig hemmelig

"Partner" som i din faste partner? Det kommer vel an på hvordan dere to har det sammen.

Jeg har en stående invitasjon fra min mann om at jeg kan få ta ham når som helst, gjerne mens han sover.

''Jeg har en stående invitasjon fra min mann om at jeg kan få ta ham når som helst, gjerne mens han sover.''

En slik stående invitasjon har jeg også.

Men man må da være helvetes tungsovd dersom ma ikke våkner av at partneren begynner med noe slikt?

Jeg vil tro det. Selv pleier jeg å våkne av ganske lite, og det har også partnerne mine gjort, men nå tror jeg også den mannen som legger seg oppå en sovende dame og peiser på, selv om det er avtalt at det er greit, er litt fucka opp, og det avtalte spillet i forhold til å vekkes på den måten, innebærer vel gjerne kjærtegn med munn og lett berøring - hvorpå partneren våkner, og ikke rett på penetrering. ;)

Sistnevnte ville ganske sikkert fått meg til å føle meg som en overgriper, så det hadde jeg ikke gjort om hun så hadde bedt meg om det.

Jeg vil tro det. Selv pleier jeg å våkne av ganske lite, og det har også partnerne mine gjort, men nå tror jeg også den mannen som legger seg oppå en sovende dame og peiser på, selv om det er avtalt at det er greit, er litt fucka opp, og det avtalte spillet i forhold til å vekkes på den måten, innebærer vel gjerne kjærtegn med munn og lett berøring - hvorpå partneren våkner, og ikke rett på penetrering. ;)

Sistnevnte ville ganske sikkert fått meg til å føle meg som en overgriper, så det hadde jeg ikke gjort om hun så hadde bedt meg om det.

Ja, enten partneren sover eller ikke, er det jo naturlig å begynne med litt "klåing" før man setter i gang for fullt :-)

Annonse

Ja, enten partneren sover eller ikke, er det jo naturlig å begynne med litt "klåing" før man setter i gang for fullt :-)

Nettopp. Og da våkner partneren. I hvert fall har aldri jeg opplevd noen som ikke våkner. Jeg tror aldri jeg har kommet lenger enn til nakken før hun våkner. ;)

Gjest hiroshima

Da jeg var 15 år ble jeg utsatt for den "klassiske" bli tatt mens jeg sov, drita på fest. Vet ikke om det kan kalles voldtekt, siden det ikke var noe vold eller tvang inni bildet og han stoppet da jeg våknet og gjorde motstand. Men det var helt klart et overgrep som preget meg en stund etterpå.

I dag har jeg en kjæreste jeg er trygg på og tror jeg hadde tent på om han satte i gang mens jeg sov. Ihvertfall sånn når jeg tenker på det, så mulig det er mer som en fantasi som ikke hadde vært like hyggelig i virkeligheten når jeg er trøtt og trenger skjønnhetssøvnen min!

Tja...Hvis hun har nektet deg sex i våken tilstand i det siste er det det, og hvis hun har gitt uttrykk for at hun ikke synes det er ok at du gjør det på den måten er det det. Det er vel i grunnen bare ok hvis dere har blitt enige om at det er det, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...