Gå til innhold

Åndenes makt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulgte mye med på denne serien første sessong, og trodde stort sett på det jeg så. Synes derimot det har blitt litt mye av det gode, siste sesongene. Hva synes dere? Tror dere?Litt? Ikke i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror på det. Når det er såpass mange som ser og opplever det samme, så må det jo være noe i det.. Håper ikke jeg kommer til å oppleve noe slikt noengang,,

Gjest That's life
Skrevet

Kjenner en av familiene som har vært med, og de trodde ikke på slikt de heller, før de følte det på egen kropp. Det er jo mange som får hjelp til å fjerne plagsomme ånder, mange fler enn de som en ser på TV. Sånt har menneskene drevet med bestandig, ikke noe hokuspokus, det er bare vi moderne mennesker som blir skremte av det. Vi nekter å tro på annet enn det vi kan se og ta på, eller som vi har synlige bevis på, om ikke annet. Feks å snakkemed en bekjent i USA via en liten firkant vi holder inntil øret.

Skrevet

Kjenner en av familiene som har vært med, og de trodde ikke på slikt de heller, før de følte det på egen kropp. Det er jo mange som får hjelp til å fjerne plagsomme ånder, mange fler enn de som en ser på TV. Sånt har menneskene drevet med bestandig, ikke noe hokuspokus, det er bare vi moderne mennesker som blir skremte av det. Vi nekter å tro på annet enn det vi kan se og ta på, eller som vi har synlige bevis på, om ikke annet. Feks å snakkemed en bekjent i USA via en liten firkant vi holder inntil øret.

De hadde jo ikke vært med hvis de ikke hadde trodd på det.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Dette er en drøm for annonsørener!

Man har valgt ut en audiens som er ikke-skeptiske, og tydeligvis tror på nærmest hva-som-helst, og så man man få presentere produktet sitt for dem.

Hele programmet er laget for å tiltrekke seg så mange seere som mulig, slik at de kan selge annonser til høyest mulig pris.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Tror nok det er noe der. Har ingen problemer med å tro at disse folkene opplever noe uvanlig. Det er mer mellom himmel og jord enn det vi mennesker vet om. Det som imidlertid virker litt teatrealsk på meg er den måten de klarsynte liksom skal sende "åndene" avgårde. Men man må jop være klar over at dette er tv, og tv skal selge. Men må jo dermed innrømme at jeg ser på det selv, sammen med dattera.

Skrevet

Tror nok det er noe der. Har ingen problemer med å tro at disse folkene opplever noe uvanlig. Det er mer mellom himmel og jord enn det vi mennesker vet om. Det som imidlertid virker litt teatrealsk på meg er den måten de klarsynte liksom skal sende "åndene" avgårde. Men man må jop være klar over at dette er tv, og tv skal selge. Men må jo dermed innrømme at jeg ser på det selv, sammen med dattera.

''Det er mer mellom himmel og jord enn det vi mennesker vet om.''

Tror du folk som innser at slike programmer er vrøvl, tror at vi kan alt?

Og hvis det var noen klarsynte, hvorfor har ikke en eneste av dem funnet Madeleine?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Og hvis det var noen klarsynte, hvorfor har ikke en eneste av dem funnet Madeleine?

Med vennlig hilsen

''Og hvis det var noen klarsynte, hvorfor har ikke en eneste av dem funnet Madeleine?''

Fordi hun ikke er død?

Skrevet

''Og hvis det var noen klarsynte, hvorfor har ikke en eneste av dem funnet Madeleine?''

Fordi hun ikke er død?

Kan synske bare finne døde?

Skrevet

Fordi hun ikke er død?

Hvor har du det fra at påstått "klarsynte" bare kan finne de døde?

Og om så var er det mer enn nok av savnede mennesker som man kan være sikre på er døde på grunn av alderen nå, og de finner ingen av dem heller.

Skrevet

Kan synske bare finne døde?

Det skal visstnok være lettere har jeg blitt fortalt.

Skrevet

''Det skal visstnok være lettere har jeg blitt fortalt''

Men likevel såpass vanskelig at ingen får det til :)

Skrevet

Det er da enda flere døde de kan finne, men de finner da vitterlig ingen av dem heller.

Skrevet

Det er da enda flere døde de kan finne, men de finner da vitterlig ingen av dem heller.

Da får du følge med på Åndenes Makt og lignende programmer.

Skrevet

Da får du følge med på Åndenes Makt og lignende programmer.

:lol:

Ja, for de er helt sikkert både uavhengige og uhildret! :knegg:

Skrevet

:lol:

Ja, for de er helt sikkert både uavhengige og uhildret! :knegg:

Ja selvfølgelig, de er dønn seriøse. Det har programlederen personlig gått god for.

Skrevet

Ja, jeg tror på slike programmer. Jeg vet om flere som har opplevd noe lignende som de på TV. Selv har jeg også opplevd noe svært merkelig eller uforståelig i mitt liv et par ganger som jeg tror kan skyldes slike ånder.

Gjest Hulderen
Skrevet

Med vennlig hilsen

Å nei, ikke Madeleine nå igjen! Har du virkelig ingen andre motargument, siden du må trekke frem henne hver eneste gang det er snakk om synske?

Skrevet

Hvor har du det fra at påstått "klarsynte" bare kan finne de døde?

Og om så var er det mer enn nok av savnede mennesker som man kan være sikre på er døde på grunn av alderen nå, og de finner ingen av dem heller.

Kan du bevise det? At ingen synske etc noen gang har funnet et eneste savnet menneske, levende eller død?

Jeg bare lurer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...