Gjest GA Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Skal jeg ta ned trampolina i oktober så vi slipper å gjøre det i snøstorm og -10.... -men nuh er det gjort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Huff da. Vi har forresten grillen stående ute ennå. Og vi går andre vinter i møte uten størm i garasjen. Min kjære har sagt gang på gang at han skulle få ordnet det før snøen kom... Grrrr. Men grillen kunne jeg jo har tatt sjøl da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AtHomeMom Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Oj, har nå aldri tenkt på å la trampolina stå så lenge uansett jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ...og jeg skal inn hagemøblene før 29. november! Neste år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Oj, har nå aldri tenkt på å la trampolina stå så lenge uansett jeg... neeei, det var ikke akkurat planlagt at vi skulle vente så lenge da ser du... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Oj, har nå aldri tenkt på å la trampolina stå så lenge uansett jeg... ''Oj, har nå aldri tenkt på å la trampolina stå så lenge uansett jeg...'' lol - tviler på at det var planlagt (og det var kanskje litt av poenget) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Og jeg skal ta høstrengjøringen av vinduene før det blir -10. Får satse på kakelinna (eller - tenke at ingen ser vinduene i julen uansett). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Og jeg skal ta høstrengjøringen av vinduene før det blir -10. Får satse på kakelinna (eller - tenke at ingen ser vinduene i julen uansett). Venta på kakelinna hele desember i fjor husker jeg, men den kom ikke før i mars... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 *mumler noe om en grill og ett bord* ;o) Svigerfar har tatt trampolina tidligere, for jeg er så smart at jeg får den sett opp nærmerere han, og han er mer strukturert når det gjelder slikt enn oss. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AtHomeMom Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 neeei, det var ikke akkurat planlagt at vi skulle vente så lenge da ser du... Neeei, derfor skjønner jeg ikke at den står der, bare glemte dere den da eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru EOS! Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og jeg skal ta høstrengjøringen av vinduene før det blir -10. Får satse på kakelinna (eller - tenke at ingen ser vinduene i julen uansett). Eller bruk mye rødsprit i vaskevannet når du skal vaske vinduene utvendig. Da går det å vaske allikevel... (man lærer seg noen triks når man alltid er sent ute) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Godt man lærer så lenge man lever 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også sent ute til vindusvask :) Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Eller bruk mye rødsprit i vaskevannet når du skal vaske vinduene utvendig. Da går det å vaske allikevel... (man lærer seg noen triks når man alltid er sent ute) Smart! Men rødsprit er jo ekstremt brannfarlig. Er det så ille at det ikke bør brukes samtidig som jeg fyrer i ovnen (har allerede fyrt opp) og har tente stearinlys? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Neeei, derfor skjønner jeg ikke at den står der, bare glemte dere den da eller? Den står slett ikke der lenger, såh! For nå er den tatt inn. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg tror vår trampoline har veldig godt av å stå ute i vinter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg tror vår trampoline har veldig godt av å stå ute i vinter :-) Ja, vår også. Den herdes. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru EOS! Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Smart! Men rødsprit er jo ekstremt brannfarlig. Er det så ille at det ikke bør brukes samtidig som jeg fyrer i ovnen (har allerede fyrt opp) og har tente stearinlys? Man blander det jo i vannet, så det kan vel ikke være så brannfarlig. Jeg har i allefall vasket vinduene når jeg har hatt fyr i ovnen, men stearinlysene ville jeg kanskje blåst ut. Forøvrig bruker jeg bare denne blandingen utvendig - det lukter jo ikke så godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Trampolina står ute hele året, og den blir jammen brukt hele året også. Men har lenge tenkt på at det er på tide å få tatt inn havemøblene. De ble også stående ute i fjor. Men har tatt inn stolputene da. Men nå må jeg vente til snøen tiner igjen før jeg kan ta dem inn. Men vurderer sterkt å bare stable pent inn i en krok å dra presenning over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg tror vår trampoline har veldig godt av å stå ute i vinter :-) ''Jeg tror vår trampoline har veldig godt av å stå ute i vinter :-) '' Tror du det gjelder hagemøblene mine også? *håpefull* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 ''Jeg tror vår trampoline har veldig godt av å stå ute i vinter :-) '' Tror du det gjelder hagemøblene mine også? *håpefull* Ja,- så kanskje de lærer til neste år ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.