Gjest Sønn med trang forhud Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har en gutt på snart 8 år som har trang forhud, man får ikke dratt den tilbake. Er dette noe å gå til legen for nå, eller vil det gå seg til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvis han er plaget av det hadde jeg tatt ham til legen. Kanskje greit å få sjekket det nå før det blir altfor flaut? Min gutt måtte omskjæres som fireåring, men han hadde ganske mye vondt pga alt for trang forhud. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sønn med trang forhud Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvis han er plaget av det hadde jeg tatt ham til legen. Kanskje greit å få sjekket det nå før det blir altfor flaut? Min gutt måtte omskjæres som fireåring, men han hadde ganske mye vondt pga alt for trang forhud. Hei og takk for svar. Han er ikke plaget av det i det hele tatt og faren hans sier at det vil gå seg til. Får vel vente og se litt kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vi tok med minstemann til legen for dette da han var 4. Legen fortalte gutten at det var lurt at han dro litt forsiktig forhuden tilbake innimellom - og at det nok kom til å gå seg til. Han har ikke hatt noen plager med det. Når jeg skriver dette nå, så husker jeg at det er lenge siden han har dratt forhuden tilbake nå, så vi må vel minne ham på det (han er 5 ). Jeg ville absolutt tatt gutten med til lege nå. Hvis han trenger operasjon, så er det bedre å gjøre det nå enn når han blir større 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sønn med trang forhud Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vi tok med minstemann til legen for dette da han var 4. Legen fortalte gutten at det var lurt at han dro litt forsiktig forhuden tilbake innimellom - og at det nok kom til å gå seg til. Han har ikke hatt noen plager med det. Når jeg skriver dette nå, så husker jeg at det er lenge siden han har dratt forhuden tilbake nå, så vi må vel minne ham på det (han er 5 ). Jeg ville absolutt tatt gutten med til lege nå. Hvis han trenger operasjon, så er det bedre å gjøre det nå enn når han blir større Takk for svar. Faren hans sier at det vil gå seg til. Vi får vente litt og se, så kan vi prøve å dra forhuden litt forsiktig tilbake. Han er overhodet ikke noe plaget av dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoyoba Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da jeg hadde sex for første gang da jeg var 20 fikk jeg rift i forhuden. Jeg gikk til lege med det, men han sa det ville ordne seg selv. Jeg har ikke noen problemer med å dra forhuden tilbake nå i en alder av 40, selv om jeg ikke har hatt sex siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.