Gå til innhold

Pakkekalender ferdig!

MHC

Anbefalte innlegg

Åhhhhh. Tre pakkekalendere ferdig. Som vanlig i siste liten.

Barna har fått pakkekalender så lenge de kan huske, og gleder seg stort til dette hvert år. I år hadde de ikke sett noe tegn på at noe var på gang, så med engstelige stemmer fortalte de at det er 1. desember i morgen, at de har laget kallender til oss foreldrene, osv.

Joda- kallender skal det bli- men da må dere være greie å legge dere fint sånn at jeg kan få dem ferdige!

Fin tradisjon, selv om det er litt stress siden jeg er sent ute hvert år.......... (PS. bare billige småting som klistremerker, reflex, tyggegummi, sjokolade, blyant, osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletiden

Ferdig med kalender allerede kl 20?

Det var tidlig,- jeg ble bare såvidt ferdig før midnatt ;-)

Og jeg holder på enda :-) Jeg kommer til å bli trøtt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke ferdig - har bare pakket inn for de to første dagene - 6 gaver tilsammen....

Valgte heller å stikke bort til ei god venninne og skravle i kveld over noen kopper med rødvins-gløgg....

Men det er tradisjon hos oss, at kalenderen aldri er ferdig til 1. desember :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

I år var jeg ferdig mye tidligere enn normalt: Allerede søndag 28/11 var alt i boks ;-)

Nå er det tomt her og jeg mangler 2 gaver hver til den yngste og eldste og 3 gaver til den mellomste. Nå angrer jeg på at jeg spiste opp så mye av godteriet selv :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tomt her og jeg mangler 2 gaver hver til den yngste og eldste og 3 gaver til den mellomste. Nå angrer jeg på at jeg spiste opp så mye av godteriet selv :-(

'he he* Du får pakke inn en gulrot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det er koselig med pakkekalender. Jeg hadde pakket inn gavene i god tid, men husket selvsagt ikke på å henge dem på kalenderne de har før kvelden før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...