Gjest bekymra mor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hvordan skal jeg få ned feberen på dattra mi jeg klarer ikke å få dern ned . på dagen kommer jeg ned i 37.7 og til natta er den oppe i 39.1 og sånnhar det vert siden torsdag i forige uke. min datter er snart 4 år.og hun klager også over halsen og ørene. at ho har vont i dem også .hilsen bekymra mor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppelulle Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan måler du tenpen? Det vanlige er jo å kjøle ned ved å kle av barnet eller lufte litt på rommet, men nå er det jo så ekstremt kaldt mange steder at jeg tenker det kan gjør vondt verre siden hun har vondt i halsen og ørene. Febernedsettende kan vel gis, men ellers synes jeg det høres ut som en infeksjon. Om det er bakterier eller virus kan kun leegn svare på. Om hun har bedsatt almenntilstand og ikke vil spise/drikke noe særlig ville jeg definitivt tatt en tlf til legekontoret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.