Gå til innhold

Hva synes 15-åringen er kult å få? (Gutt)

MHC

Anbefalte innlegg

Er litt rådvill ang. julegave til min 15- årige nevø. Han er sporty og glad i tur og fjell. Han fikk "alt" fjellutstyr man kan komme på til konfirmasjonen tidlig i høst. Vil nødig sende penger..... Han bor ikke i samme by som oss.

Han ønsker seg ingenting, for han har alt som han sier.

Noen med 15 årige gutter der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, har samme problem med poden. Han ønsker seg mest penger... Ellers, kule t-skjorter (Wesc eller lignende) kan han visst ikke få for mange av - og Bjørn Borg boxere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp spill til ham! Eller gi penger?

Hvilke spill fenger i den alderen? Han har DS men vet ikke om de bruker det lenger i den alderen. Har selv bare jenter der eldste er 11- år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva gaven skal koste, men kan komme med noen ikke-sportsrelaterte tips basert på husets 15-åring:

* Spill til pc eller x-box/PS2 (jr favoritt er Call of Duty)

* Data/ spillutstyr (spillemus med fire knapper/ konsoll etc)

* Kule tegneseriebøker

* Kule klær som feks t-skjorter (har "vokst fra" WESK etc, vil gjerne har mer voksne kule bandskjorter/ Moods of Norway/ Håkki eller spesiallagde nå)/ Boksere (Moods of Norway er in for tiden)/ tøffe skinnbelter/ tøffe lange skjerf/ strikkejakke

* Div musikkrelatert: CD'er/ gitarstrenger/ plekter/ fuzzboks/

* Kinokort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gode innspill! Nå blir det julegaverunde i kveld. Satser på å ha alt klart før helgen! (Kun halvparten av julekortene gjenstår nå.)

Fortsatt fin førjulstid til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

En bok kan vel aldri bli feil?

Jeg pleier stadig å foreslå bok (og har gitt det med hell selv, også til gutter som vanligvis ikke leser), men har fått høre at det kan fort bli helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen nick

Jeg pleier stadig å foreslå bok (og har gitt det med hell selv, også til gutter som vanligvis ikke leser), men har fått høre at det kan fort bli helt feil.

Guinness rekordbok har vært en populær gave til guttene her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Guinness rekordbok har vært en populær gave til guttene her i huset.

Også til 15-åringer? Ja, kanskje, stusset bare litt fordi det også har vært typiske gaver til 7- og 9-åringen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen nick

Også til 15-åringer? Ja, kanskje, stusset bare litt fordi det også har vært typiske gaver til 7- og 9-åringen! :-)

OK! Kanskje guttene ikke var så gamle som 15 år, men populære var bøkene i alle fall, de er blitt lest så de detter fra hverandre.

De fikk ikke bøkene hvert år, jeg tror vi har to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor ga ene sønnen på 24 Guiness Rekordbok til brødrene sine på 26 og 22. Stor suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior leser fortsatt innimellom i en Guinness-bok han fikk for noen år siden. Han er 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva gaven skal koste, men kan komme med noen ikke-sportsrelaterte tips basert på husets 15-åring:

* Spill til pc eller x-box/PS2 (jr favoritt er Call of Duty)

* Data/ spillutstyr (spillemus med fire knapper/ konsoll etc)

* Kule tegneseriebøker

* Kule klær som feks t-skjorter (har "vokst fra" WESK etc, vil gjerne har mer voksne kule bandskjorter/ Moods of Norway/ Håkki eller spesiallagde nå)/ Boksere (Moods of Norway er in for tiden)/ tøffe skinnbelter/ tøffe lange skjerf/ strikkejakke

* Div musikkrelatert: CD'er/ gitarstrenger/ plekter/ fuzzboks/

* Kinokort

Mye bra forslag.

Til dette: ''* Kule tegneseriebøker'' vil jeg kommentere: Her er Outland i Østbanehallen stedet å gå for dem som sogner til Oslo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra forslag.

Til dette: ''* Kule tegneseriebøker'' vil jeg kommentere: Her er Outland i Østbanehallen stedet å gå for dem som sogner til Oslo :-)

''* Kule tegneseriebøker

vil jeg kommentere: Her er Outland i Østbanehallen stedet å gå for dem som sogner til Oslo :-)'' Og Outland i Munkegata er tingen i Trondheim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''* Kule tegneseriebøker

vil jeg kommentere: Her er Outland i Østbanehallen stedet å gå for dem som sogner til Oslo :-)'' Og Outland i Munkegata er tingen i Trondheim :-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...