MHC Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er litt rådvill ang. julegave til min 15- årige nevø. Han er sporty og glad i tur og fjell. Han fikk "alt" fjellutstyr man kan komme på til konfirmasjonen tidlig i høst. Vil nødig sende penger..... Han bor ikke i samme by som oss. Han ønsker seg ingenting, for han har alt som han sier. Noen med 15 årige gutter der ute? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikke mitt navn Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kjøp spill til ham! Eller gi penger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tja, har samme problem med poden. Han ønsker seg mest penger... Ellers, kule t-skjorter (Wesc eller lignende) kan han visst ikke få for mange av - og Bjørn Borg boxere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Kjøp spill til ham! Eller gi penger? Hvilke spill fenger i den alderen? Han har DS men vet ikke om de bruker det lenger i den alderen. Har selv bare jenter der eldste er 11- år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva med en av disse? Har kjøpt en sånn "tankenøtt" til min nevø på fjorten. http://www.iqspill.no/tanke.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Litt usikker på hva gaven skal koste, men kan komme med noen ikke-sportsrelaterte tips basert på husets 15-åring: * Spill til pc eller x-box/PS2 (jr favoritt er Call of Duty) * Data/ spillutstyr (spillemus med fire knapper/ konsoll etc) * Kule tegneseriebøker * Kule klær som feks t-skjorter (har "vokst fra" WESK etc, vil gjerne har mer voksne kule bandskjorter/ Moods of Norway/ Håkki eller spesiallagde nå)/ Boksere (Moods of Norway er in for tiden)/ tøffe skinnbelter/ tøffe lange skjerf/ strikkejakke * Div musikkrelatert: CD'er/ gitarstrenger/ plekter/ fuzzboks/ * Kinokort 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Takk for alle gode innspill! Nå blir det julegaverunde i kveld. Satser på å ha alt klart før helgen! (Kun halvparten av julekortene gjenstår nå.) Fortsatt fin førjulstid til dere alle! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har ikke 15-åring selv, men nevøen syntes det var kjempekult å få kortholder da han var 15. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 En bok kan vel aldri bli feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 En bok kan vel aldri bli feil? Jeg pleier stadig å foreslå bok (og har gitt det med hell selv, også til gutter som vanligvis ikke leser), men har fått høre at det kan fort bli helt feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen nick Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg pleier stadig å foreslå bok (og har gitt det med hell selv, også til gutter som vanligvis ikke leser), men har fått høre at det kan fort bli helt feil. Guinness rekordbok har vært en populær gave til guttene her i huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Guinness rekordbok har vært en populær gave til guttene her i huset. Også til 15-åringer? Ja, kanskje, stusset bare litt fordi det også har vært typiske gaver til 7- og 9-åringen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen nick Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Også til 15-åringer? Ja, kanskje, stusset bare litt fordi det også har vært typiske gaver til 7- og 9-åringen! :-) OK! Kanskje guttene ikke var så gamle som 15 år, men populære var bøkene i alle fall, de er blitt lest så de detter fra hverandre. De fikk ikke bøkene hvert år, jeg tror vi har to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Også til 15-åringer? Ja, kanskje, stusset bare litt fordi det også har vært typiske gaver til 7- og 9-åringen! :-) I fjor ga ene sønnen på 24 Guiness Rekordbok til brødrene sine på 26 og 22. Stor suksess. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I fjor ga ene sønnen på 24 Guiness Rekordbok til brødrene sine på 26 og 22. Stor suksess. Ok . Noe for alle aldre, med andre ord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Også til 15-åringer? Ja, kanskje, stusset bare litt fordi det også har vært typiske gaver til 7- og 9-åringen! :-) Junior leser fortsatt innimellom i en Guinness-bok han fikk for noen år siden. Han er 13. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Litt usikker på hva gaven skal koste, men kan komme med noen ikke-sportsrelaterte tips basert på husets 15-åring: * Spill til pc eller x-box/PS2 (jr favoritt er Call of Duty) * Data/ spillutstyr (spillemus med fire knapper/ konsoll etc) * Kule tegneseriebøker * Kule klær som feks t-skjorter (har "vokst fra" WESK etc, vil gjerne har mer voksne kule bandskjorter/ Moods of Norway/ Håkki eller spesiallagde nå)/ Boksere (Moods of Norway er in for tiden)/ tøffe skinnbelter/ tøffe lange skjerf/ strikkejakke * Div musikkrelatert: CD'er/ gitarstrenger/ plekter/ fuzzboks/ * Kinokort Mye bra forslag. Til dette: ''* Kule tegneseriebøker'' vil jeg kommentere: Her er Outland i Østbanehallen stedet å gå for dem som sogner til Oslo :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Mye bra forslag. Til dette: ''* Kule tegneseriebøker'' vil jeg kommentere: Her er Outland i Østbanehallen stedet å gå for dem som sogner til Oslo :-) ''* Kule tegneseriebøker vil jeg kommentere: Her er Outland i Østbanehallen stedet å gå for dem som sogner til Oslo :-)'' Og Outland i Munkegata er tingen i Trondheim :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ''* Kule tegneseriebøker vil jeg kommentere: Her er Outland i Østbanehallen stedet å gå for dem som sogner til Oslo :-)'' Og Outland i Munkegata er tingen i Trondheim :-) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gavekort på en sportsbutikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.