Gå til innhold

Make up

Gjest Styr og stell

Anbefalte innlegg

Gjest Styr og stell
Skrevet

Sminker du deg hver dag?

Er litt bale å holde på med det styret, spesielt om kvelden når det skal bort. Men det er fint da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender vel en sjelden gang at jeg ikke gjør det, men det er kun hvis jeg er så syk at jeg ikke orker. Ellers må jeg liksom ha på litt for å gå på butikken og ut blant folk. Føler meg ikke helt vel uten.

Skrevet

Ja, sminker meg litt hver dag. Det tar fem minutter på og to minutter å vaske av.

Skrevet

Det går i bølger. Akkurat nå sminker jeg meg litt hver dag. Jeg får skikkelig rød nese når det er kaldt ute, så det må jeg dempe litt. Hvis jeg ikke har lyst til å se ut som Rudolf.

Skrevet

Ja, jeg er sminket hver dag. Ingen sminkedukke, men mascara + litt til, og leppestift av og til.

Skrevet

Ja sminker meg hver dag. Klarer ikke å gå uten sminke :P

Skrevet

Jeg sminker meg bare hvis jeg skal se litt ekstra ordentlig ut eller pynte meg. Ikke noe sminke til hverdags nei. Jeg kan godt gå i butikken uten sminke på dagtid.

Skrevet

Jeg sminker meg så å si aldri.

Og det småtteriet jeg tar på hvis jeg skal på fest, kvalifiserer sikkert ikke til å bli kalt skikkelig sminking engang ;-)

Ifa-pastillen
Skrevet

Ja.Mascara, eyeliner, øyeskygge og foundation.

Føler meg naken og kjedelig uten.

Skrevet

Ja, jeg sminker meg alle dager jeg drar på jobben, pluss i helgene hvis jeg skal på besøk eller i selskap/på fest.

Skrevet

Jeg sminker meg litt daglig, unntaket er lørdag og søndag hvor jeg bare er hjemme alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...