Gjest Nickløsheletiden Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 - Å merketruser - Å mamma, du er den snilleste mammaen i verden! He he, "merketrusene" er 3-pakk truser fra Cubus ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 He-he. :-) Her var det motsatt. Vi var i butikken, og gutten mente han trengte truser. OK, sa mor- for truser må vi ha. Så jeg ba gutten ta to pakker. Ble meget overrasket da jeg skulle betale. Gutten hadde valgt seg Bjørn Borg truser...Betalte, og lot som ingenting. Men sa til gutten etterpå at slike truser kjøper jeg ikke igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nemlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 He-he. :-) Her var det motsatt. Vi var i butikken, og gutten mente han trengte truser. OK, sa mor- for truser må vi ha. Så jeg ba gutten ta to pakker. Ble meget overrasket da jeg skulle betale. Gutten hadde valgt seg Bjørn Borg truser...Betalte, og lot som ingenting. Men sa til gutten etterpå at slike truser kjøper jeg ikke igjen. Ja, ja. Du slipper iallefall kampen om string.truser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest labolina Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lett å lure ja... her har vi en 2-åring som er en liten attpåklatt, og jeg orket ikke tanken på å fylle huset med enda mer leker. Pakket derfor inn leker som storesøskene har hatt (men som lillebror ikke har sett tidligere, har brukt å ta fram litt leker etterhvert). Lillebror er storfornøyd, mens søskene først ble sjokkert ("Skal vi lure lillebror??", men de synes også det er arti nå :-) Vinn-vinn situasjon! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lett å lure ja... her har vi en 2-åring som er en liten attpåklatt, og jeg orket ikke tanken på å fylle huset med enda mer leker. Pakket derfor inn leker som storesøskene har hatt (men som lillebror ikke har sett tidligere, har brukt å ta fram litt leker etterhvert). Lillebror er storfornøyd, mens søskene først ble sjokkert ("Skal vi lure lillebror??", men de synes også det er arti nå :-) Vinn-vinn situasjon! ''Pakket derfor inn leker som storesøskene har hatt (men som lillebror ikke har sett tidligere, har brukt å ta fram litt leker etterhvert). Lillebror er storfornøyd, mens søskene først ble sjokkert ("Skal vi lure lillebror??", men de synes også det er arti nå :-) Vinn-vinn situasjon!'' Haha, det var dagens )) Kjempelurt syns jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det var en herlig (og rimelig) tid dengang jr og kompisene sa "jøss, er det L.O.G.G" ja.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 He-he. :-) Her var det motsatt. Vi var i butikken, og gutten mente han trengte truser. OK, sa mor- for truser må vi ha. Så jeg ba gutten ta to pakker. Ble meget overrasket da jeg skulle betale. Gutten hadde valgt seg Bjørn Borg truser...Betalte, og lot som ingenting. Men sa til gutten etterpå at slike truser kjøper jeg ikke igjen. U better get used to it. Verdien av jr's truseskuff tangerer omtrent verdien av min for å si det sånn, hehe.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lett å lure ja... her har vi en 2-åring som er en liten attpåklatt, og jeg orket ikke tanken på å fylle huset med enda mer leker. Pakket derfor inn leker som storesøskene har hatt (men som lillebror ikke har sett tidligere, har brukt å ta fram litt leker etterhvert). Lillebror er storfornøyd, mens søskene først ble sjokkert ("Skal vi lure lillebror??", men de synes også det er arti nå :-) Vinn-vinn situasjon! Dette synes jeg var kjempelurt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lett å lure ja... her har vi en 2-åring som er en liten attpåklatt, og jeg orket ikke tanken på å fylle huset med enda mer leker. Pakket derfor inn leker som storesøskene har hatt (men som lillebror ikke har sett tidligere, har brukt å ta fram litt leker etterhvert). Lillebror er storfornøyd, mens søskene først ble sjokkert ("Skal vi lure lillebror??", men de synes også det er arti nå :-) Vinn-vinn situasjon! Dette synes jeg var kjempelurt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 He-he. :-) Her var det motsatt. Vi var i butikken, og gutten mente han trengte truser. OK, sa mor- for truser må vi ha. Så jeg ba gutten ta to pakker. Ble meget overrasket da jeg skulle betale. Gutten hadde valgt seg Bjørn Borg truser...Betalte, og lot som ingenting. Men sa til gutten etterpå at slike truser kjøper jeg ikke igjen. Om du ba ham plukke selv, er det klart han velger de han har lyst på :-). Du har vel lært nå å gi nærmere instruksjoner. Jeg ville antakelig bedt ham gå tilbake og finne noen andre, med mindre jeg synes det var helt greit med truser til den prisen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 He-he. :-) Her var det motsatt. Vi var i butikken, og gutten mente han trengte truser. OK, sa mor- for truser må vi ha. Så jeg ba gutten ta to pakker. Ble meget overrasket da jeg skulle betale. Gutten hadde valgt seg Bjørn Borg truser...Betalte, og lot som ingenting. Men sa til gutten etterpå at slike truser kjøper jeg ikke igjen. Det er visst bare Bjørn Borg boxere som funker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 U better get used to it. Verdien av jr's truseskuff tangerer omtrent verdien av min for å si det sånn, hehe.... ;-) ''U better get used to it. Verdien av jr's truseskuff tangerer omtrent verdien av min for å si det sånn, hehe.... ;-)'' Podens undertøysskuff er nok verdt 4 ganger så mye som min... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 ''U better get used to it. Verdien av jr's truseskuff tangerer omtrent verdien av min for å si det sånn, hehe.... ;-)'' Podens undertøysskuff er nok verdt 4 ganger så mye som min... Tar igjen på bh'er ennå jeg, men boxerne hans er dyrere enn hipsterne mine ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Om du ba ham plukke selv, er det klart han velger de han har lyst på :-). Du har vel lært nå å gi nærmere instruksjoner. Jeg ville antakelig bedt ham gå tilbake og finne noen andre, med mindre jeg synes det var helt greit med truser til den prisen. Jeg syntes ikke det var greit med den prisen. Men jeg stod allerede med kortet i kassa og betalte da jeg innså det var trusene som trakk prisen så mye opp. Jeg lot det stå til den gangen. Nå _vet_ jeg jo om dette "truse-trikset". ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lett å lure ja... her har vi en 2-åring som er en liten attpåklatt, og jeg orket ikke tanken på å fylle huset med enda mer leker. Pakket derfor inn leker som storesøskene har hatt (men som lillebror ikke har sett tidligere, har brukt å ta fram litt leker etterhvert). Lillebror er storfornøyd, mens søskene først ble sjokkert ("Skal vi lure lillebror??", men de synes også det er arti nå :-) Vinn-vinn situasjon! He, he, så morsomt å lese at andre også gjør det jeg gjorde for to år siden, da minstemor her i huset var to år ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.