Gjest lucsi Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Min datter skal gå i lucia tog og trenger en lykt , en slik med batteri i, noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik ? 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Så på Nille ifjor. Mener jeg har sett i år også men er litt usikker siden jeg bare så det sånn i forbifarten. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Er ikke det vanlige at barna går med batteridrevet "stearinlys"? Det får man vel på Nille og i diverse leketøysbutikker og jernvarehandler i desember. Lykt har jeg ikke sett (men har ikke sett etter det heller). 0 Siter
laban Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hvis det er lykt og ikke lys du mener, har de tidligere hatt på IKEA og - av alle steder - i bokhandler. Mener jeg kjøpte en på Ark et år de skulle ha sånn lykt til skoleavslutningen. Den holdt akkurat ut kvelden :-| 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Nille har slike, vi fikk en reklamefolder her forleden og her var det luciautstyr. 0 Siter
songbirdy Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hvis du ikke får tak i elektrisk "lykt" som du skriver, (hos oss bruker barna elektriske "stearinlys" som de holder - vet ikke om du mener det samme), så finnes det små elektriske "telys" som du kan bruke inni en ordinær liten lykt. 0 Siter
Hypoen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Så på Nille ifjor. Mener jeg har sett i år også men er litt usikker siden jeg bare så det sånn i forbifarten. Jeg har kjøpt på Plantasjen...... 0 Siter
puttelulle Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Hei! Skolen jeg jobber på har slike. Vi kjøpte på Jernia 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.