Gjest lucsi Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Min datter skal gå i lucia tog og trenger en lykt , en slik med batteri i, noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så på Nille ifjor. Mener jeg har sett i år også men er litt usikker siden jeg bare så det sånn i forbifarten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er ikke det vanlige at barna går med batteridrevet "stearinlys"? Det får man vel på Nille og i diverse leketøysbutikker og jernvarehandler i desember. Lykt har jeg ikke sett (men har ikke sett etter det heller). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvis det er lykt og ikke lys du mener, har de tidligere hatt på IKEA og - av alle steder - i bokhandler. Mener jeg kjøpte en på Ark et år de skulle ha sånn lykt til skoleavslutningen. Den holdt akkurat ut kvelden :-| 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nille har slike, vi fikk en reklamefolder her forleden og her var det luciautstyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvis du ikke får tak i elektrisk "lykt" som du skriver, (hos oss bruker barna elektriske "stearinlys" som de holder - vet ikke om du mener det samme), så finnes det små elektriske "telys" som du kan bruke inni en ordinær liten lykt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så på Nille ifjor. Mener jeg har sett i år også men er litt usikker siden jeg bare så det sånn i forbifarten. Jeg har kjøpt på Plantasjen...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei! Skolen jeg jobber på har slike. Vi kjøpte på Jernia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.