Gå til innhold

Boxere til gutter 6-14 år

Gjest mor til 2 gutter

Anbefalte innlegg

Gjest mor til 2 gutter

Kjøper du Bjørn Borg-boxere til 200 kr/stk til ditt barn? Vi er ikke kommet dit ennå, de er 10 og 8 år.

Gutta har har faktisk BB-boxere, men det er ekte Tyrkiafake *s*

Men jeg har kjøpt boxere fra Jean Paul, og makan til kvalitet har jeg aldri sett. Da er det verdt å betale i underkant av 200 kr pr 2-pk, synes jeg.

De dårligste boxerne gutta har hatt, er fra Cubus og Pierre Robert. Dårlig passform, dårlige strikk, nupper, blir skjeve og vrir seg i vask.

H&Ms boxere som kjøpes enkeltvis (altså ikke 2- eller 3-pk), er ok i kvalitet, og koster 50-60 kr pr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Nå har jeg ikke gutter, men jenter i tenårene. Jeg kjøper ikke så dyrt undertøy til dem. Jeg kjøper flere truser når det er tilbud og slikt, og disse legges i egen skuff på badet. Jentene har mange truser i omløp og vi har lav terskel for å kaste når de ikke lengre ser pene ut. Med et lager nye truser kan de hente seg nye når de vil. De kjente kleskjedene har ofte kurver med undertøy til 10 og 20 kroner og her pleier jeg å hamstre.

Jeg har kjøpt undertøy til meg selv fra pierre robert og er ikke imponert over kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nå har jeg ikke gutter, men jenter i tenårene. Jeg kjøper ikke så dyrt undertøy til dem. Jeg kjøper flere truser når det er tilbud og slikt, og disse legges i egen skuff på badet. Jentene har mange truser i omløp og vi har lav terskel for å kaste når de ikke lengre ser pene ut. Med et lager nye truser kan de hente seg nye når de vil. De kjente kleskjedene har ofte kurver med undertøy til 10 og 20 kroner og her pleier jeg å hamstre.

Jeg har kjøpt undertøy til meg selv fra pierre robert og er ikke imponert over kvaliteten.

''Jeg har kjøpt undertøy til meg selv fra pierre robert og er ikke imponert over kvaliteten.''

Samme her. Men bokserne (eller hva heter de i dameversjon, igjen) herfra koster vel bare drøye 50 kr., og da kan en ikke forvente allverden. Kjøper en lignende fra f.eks. Calida vil den nok koste minst tre ganger så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på 11 fikk en BB-boxer fra Tyrkia til jul i fjor. Den har vært i flittig bruk, og jeg måtte lappe den i sømmen etter ca. to vask. Så den var ultrafake, men populær allikevel.

Nå har jeg tipset en slektning som bor i nærheten av Norwegian Outlet eller hva det nå heter, om at han gjerne kunne tenkt seg noen flere.

Ellers har han boxere fra KappAhl, Sportmann, Ellos og Bogerud Tekstil. Noen ryker veldig raskt, andre varer lenger, uten at jeg finner noen sammenheng med pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-åringen min har en del BB boxere. Noe har han fått i gave og noe har jeg kjøpt til ham når de har vært på tilbud. Han liker BB best, men har også boxere fra HM som er helt greie og holder godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min på 11 fikk en BB-boxer fra Tyrkia til jul i fjor. Den har vært i flittig bruk, og jeg måtte lappe den i sømmen etter ca. to vask. Så den var ultrafake, men populær allikevel.

Nå har jeg tipset en slektning som bor i nærheten av Norwegian Outlet eller hva det nå heter, om at han gjerne kunne tenkt seg noen flere.

Ellers har han boxere fra KappAhl, Sportmann, Ellos og Bogerud Tekstil. Noen ryker veldig raskt, andre varer lenger, uten at jeg finner noen sammenheng med pris.

En av de tingene som minner meg på at verden stadig forandrer seg, er at barn (og i særdeleshet gutter) nå ønsker seg boxere til jul fra rundt 10-års alderen - og at det gjerne skal være bestemte merker i bestemte farger...

Da jeg vokste opp, så mislikte jeg gulegavene fra tante Grusom. Hun ga alltid truser, og de var alltid enten litt for små eller altfor store, og i gyselige farger ...

Forørvirg selges det alltid 2-pack med BB-boxere like før jul, og det har vært populære julegaver i min omgangskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de tingene som minner meg på at verden stadig forandrer seg, er at barn (og i særdeleshet gutter) nå ønsker seg boxere til jul fra rundt 10-års alderen - og at det gjerne skal være bestemte merker i bestemte farger...

Da jeg vokste opp, så mislikte jeg gulegavene fra tante Grusom. Hun ga alltid truser, og de var alltid enten litt for små eller altfor store, og i gyselige farger ...

Forørvirg selges det alltid 2-pack med BB-boxere like før jul, og det har vært populære julegaver i min omgangskrets.

Trusene hadde ikke "merker" da jeg var ung, heller. Hvem ville ha undertøy til jul?

Vi fikk strikkevotter (eller "stikkevotter" - verste sorten ull) av vår tante Grusom. Hun var prestefrue og måtte sikkert handle på alle misjonsforeningenes julemesser. Hun var gift med min fars storebror, og de trodde alltid vi var mye mindre og barnsligere enn vi egentlig var. Husker jeg hatet at han omtalte oss som "småpikene"!

Så mine votter passet til lillesøster og hennes passet ikke til noen. Null problem for meg egentlig, bortsett fra signalet om at de ikke ante noe om hvem eller hvor stor jeg var.

Men jeg sender henne julekort fremdeles. Det går ikke post dit presteonkelen min befinner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusene hadde ikke "merker" da jeg var ung, heller. Hvem ville ha undertøy til jul?

Vi fikk strikkevotter (eller "stikkevotter" - verste sorten ull) av vår tante Grusom. Hun var prestefrue og måtte sikkert handle på alle misjonsforeningenes julemesser. Hun var gift med min fars storebror, og de trodde alltid vi var mye mindre og barnsligere enn vi egentlig var. Husker jeg hatet at han omtalte oss som "småpikene"!

Så mine votter passet til lillesøster og hennes passet ikke til noen. Null problem for meg egentlig, bortsett fra signalet om at de ikke ante noe om hvem eller hvor stor jeg var.

Men jeg sender henne julekort fremdeles. Det går ikke post dit presteonkelen min befinner seg.

''Men jeg sender henne julekort fremdeles. Det går ikke post dit presteonkelen min befinner seg''

Märtha kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Sønnen min på 12 klager kun på boxere med barnslig motiv. I kveld kom han svært gretten inn i stua med pingvinboxeren og sa at nå må han få noen nye ;)

Han har et par BB-boxere som er kjøpt i Tyrkia. De er virkelig små i størrelsen, så tror ikke han liker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen har en BB-bokser, og det er yndlingsunderbuksa hans.

Resten er stort sett kjøpt på Lindex og fungerer såvidt jeg vet helt utmerket.

Med den prisen tror jeg nok BB-undertøy må være for folk som vil spandere denslags i jule-eller bursdagsgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her liker vi Pierre Robert-boksere og hipsters veldig godt, både store og små av begge kjønn. :o) Synes de holder godt vask etter vask etter vask...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...