Gå til innhold

Redd for kroppsvisitering ved flyreise


Gjest livredd for dette

Anbefalte innlegg

Du bør vurdere om du vil bruke en stor del av din tid til å grue for noe som har så liten risiko for å skje.

Jeg flyr/har fløyet mye både i inn og utland. Jeg har aldri hørt om en eneste person som har måttet kle av deg for visitering. Sannsynligheten er vel på samme nivå som at flyvertinnen er vampyr og suger blodet ut av deg.

Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele. Så å påstå at det ikke skjer, er ikke korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 203
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    23

  • nitty-gritty

    22

  • frosken

    13

  • ShitDiddelyDo

    11

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele. Så å påstå at det ikke skjer, er ikke korrekt.

Hvor du har måttet kle deg helt naken?

I den siviliserte verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele. Så å påstå at det ikke skjer, er ikke korrekt.

Jeg blir til stadighet tatt ut til rutinekontroller, men de går bare over utenpå klærne og under føttene med en biiper. Og en gang ble jeg spurt om jeg heller ville at en dame skulle gjøre det. Det opplevde jeg som hensynsfult. (samme for meg fordi det tar bare 10 sekunder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele. Så å påstå at det ikke skjer, er ikke korrekt.

''Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele''

Virkelig? Jeg har flydd mye, men har aldri vært i nærheten av det. Nærmeste jeg har vært var en gang jeg ble ført inn på et "kvinnerom" for nærmere undersøkelse, men det skjedde ikke mer der enn at de ba meg ta av dressjakke før de "befølte" meg utenpå kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele. Så å påstå at det ikke skjer, er ikke korrekt.

Jeg flyr en del og har ALDRI blitt kroppsvisitert. Ikke en gang klapping utenpå klærne.

Og jeg har mange ganger ankommet fra Amsterdam, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Jeg flyr en del og har ALDRI blitt kroppsvisitert. Ikke en gang klapping utenpå klærne.

Og jeg har mange ganger ankommet fra Amsterdam, altså ;)

''Ikke en gang klapping utenpå klærne.''

Ikke? Det skjer jo nesten annenhver gang en flyr utenlands fra Gardermoen for tiden (temmelig overfladisk dog).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ikke en gang klapping utenpå klærne.''

Ikke? Det skjer jo nesten annenhver gang en flyr utenlands fra Gardermoen for tiden (temmelig overfladisk dog).

Det kan være småbarna. Blir mye styr om jeg må slippe alt jeg holder (barn). Jeg reiser ofte som eneste voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr en del og har ALDRI blitt kroppsvisitert. Ikke en gang klapping utenpå klærne.

Og jeg har mange ganger ankommet fra Amsterdam, altså ;)

Dene ene gangen kom jeg fra Amsterdam. Ellers så har jeg opplevd det etter å kommet fra Tunisia og London.

Jeg blir alltid tatt ut for kontroll, men som regel sjekker de bare om jeg har for mye vin/brennevin. Noe jeg aldri har fordi jeg vet at jeg blir stoppet.

Noen kamerater elsker å reise sammen med meg fordi de vet at jeg blir stoppet, og da kan de smugle litt selv fordi de unnslipper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele. Så å påstå at det ikke skjer, er ikke korrekt.

''Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele. Så å påstå at det ikke skjer, er ikke korrekt.''

Nå vet jeg hvem du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele. Så å påstå at det ikke skjer, er ikke korrekt.''

Nå vet jeg hvem du er.

LOOOOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være småbarna. Blir mye styr om jeg må slippe alt jeg holder (barn). Jeg reiser ofte som eneste voksen.

Jeg fikk barnevogna til Guttungen meget grundig gjennomgått både på Heathrow og Oslo på samme turen, husker jeg. Så det med unger var ingen hindring den gangen, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir til stadighet tatt ut til rutinekontroller, men de går bare over utenpå klærne og under føttene med en biiper. Og en gang ble jeg spurt om jeg heller ville at en dame skulle gjøre det. Det opplevde jeg som hensynsfult. (samme for meg fordi det tar bare 10 sekunder).

''Jeg blir til stadighet tatt ut til rutinekontroller, men de går bare over utenpå klærne og under føttene med en biiper.''

Samma her. Jeg flyr mye, og blir tatt ut i de dumme rutinekontrollene rett som det er. Særlig de gangene jeg har litt dårlig tid. Den ene gangen jeg hadde 10 min til flyet skulle gå, konfiskerte de en passer fra pennalet mitt som jeg overhodet ikke hadde tenkt på at var farlig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg blir til stadighet tatt ut til rutinekontroller, men de går bare over utenpå klærne og under føttene med en biiper.''

Samma her. Jeg flyr mye, og blir tatt ut i de dumme rutinekontrollene rett som det er. Særlig de gangene jeg har litt dårlig tid. Den ene gangen jeg hadde 10 min til flyet skulle gå, konfiskerte de en passer fra pennalet mitt som jeg overhodet ikke hadde tenkt på at var farlig. :(

'' Den ene gangen jeg hadde 10 min til flyet skulle gå, konfiskerte de en passer fra pennalet mitt som jeg overhodet ikke hadde tenkt på at var farlig. :(''

Det ville jo vært litt skummelt hvis du plutselig begynte å konstruere rettvinklete trekanter i kabinen. Bra de tok den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk barnevogna til Guttungen meget grundig gjennomgått både på Heathrow og Oslo på samme turen, husker jeg. Så det med unger var ingen hindring den gangen, ihvertfall.

Neida, sier ikke det generelt er en hinding. Foreslo det bare som forklaring for hvorfor ingen gidder å klappe på meg.

Kanskje jeg lukter ekkelt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg blir til stadighet tatt ut til rutinekontroller, men de går bare over utenpå klærne og under føttene med en biiper.''

Samma her. Jeg flyr mye, og blir tatt ut i de dumme rutinekontrollene rett som det er. Særlig de gangene jeg har litt dårlig tid. Den ene gangen jeg hadde 10 min til flyet skulle gå, konfiskerte de en passer fra pennalet mitt som jeg overhodet ikke hadde tenkt på at var farlig. :(

Du kunne jo stukket flyvertinnen i kneet hvis hun ikke kom tidsnok med kaffen din ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blush.no

Jeg blir til stadighet tatt ut til rutinekontroller, men de går bare over utenpå klærne og under føttene med en biiper. Og en gang ble jeg spurt om jeg heller ville at en dame skulle gjøre det. Det opplevde jeg som hensynsfult. (samme for meg fordi det tar bare 10 sekunder).

Er også vant til at de tilbyr meg at en dame skal gjøre det, så ble litt satt ut da en mannlig vekter bare satte i gang uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blush.no

Jeg flyr en del og har ALDRI blitt kroppsvisitert. Ikke en gang klapping utenpå klærne.

Og jeg har mange ganger ankommet fra Amsterdam, altså ;)

Jeg flyr også en del i inn- og utland, og blir stadig vekk kroppsvisitert. Begynner nesten å lure på om det er noe med meg som gjør at de blir ekstra mistenksomme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått full sjekk flere ganger. Med plasthansker og det hele. Så å påstå at det ikke skjer, er ikke korrekt.

Jeg og. Nå blir jeg kroppsvisitert hver gang, men før ble jeg stadig tatt ut av tolleren og ble kroppsvisitert flere ganger. Jeg ser nok skummel ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest livredd for dette

Du bør vurdere om du vil bruke en stor del av din tid til å grue for noe som har så liten risiko for å skje.

Jeg flyr/har fløyet mye både i inn og utland. Jeg har aldri hørt om en eneste person som har måttet kle av deg for visitering. Sannsynligheten er vel på samme nivå som at flyvertinnen er vampyr og suger blodet ut av deg.

Hvis du ser på dokumentarserien på TvNorge som går hver hverdag kl 19 så ser du at det er mer vanlig å bli strippet enn at det er en flyvertinne som suger blod.

Og jeg regner med at du har hørt om de som smugler narkotika inni seg? Det er vel en grunn til at de sjekker inni folk. Det er mange ganger at det skjer i denne serien og den er fra virkeligheten og den siviliserte verden... Der er det flere som får beskjed om å spre rumpeballene sine så at det ikke skjer stripping er ikke korrekt.

Du kan godt påstå at det er sjelden, men å påstå at det aldri skjer (like sjelden som vampyrflyvertinne) er helt på jordet. Dette synes jeg at du kunne satt deg mer inn i før du kommer med en slik nedlatende kommentar til en som virkelig sliter med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...