Gjest Linamina Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den ene sønnen min har nettopp hatt forstoppelse. Det begynte med magesmerter + oppkast en gang, deretter sterke magesmerter. Vet ikke om det begynte med en magesyke eller om det var forstoppelsen som var problemet fra starten. Den andre sønnen min har nå i 1 døgn noe lignende magesmerter, men virker som luftsmerter, får ikke skikkelig til å gå på toalettet. Noen som vet om det er vanlig å ha en magesyke kun med luftsmerter el.l magesmerter og om dette kan smitte? Eller er det bare tilfeldig at de begge fikk det nå med en ukes mellomrom..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har man magesyke, eller omgangssyke er man ikke i tvil. Jeg tror det er tilfeldig at begge dine ble rammet av magegreier iløpet av en uke. Forstoppelse kan gi kvalme og oppkast. Og omgangssyke gir mer av seg en "bare" luftplager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.