Gå til innhold

Briokomfyr - alder?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Pga misforståelser for et par år siden, har jeg nå en rød Brio komfyr liggende ferdig innpakket hjemme. Denne får jeg ikke byttet fordi det er lenge siden den er kjøpt, og jenta mi har maken i rosa.

Så har det seg slik at jeg skal kjøpe ei gave til ei jente på 4 år denne jula, som jeg aldri har møtt og ikke veit noe om.

Kunne jeg gi henne denne komfyren? Eller er hun for gammel? Om hun er interessert i slikt veit jeg ikke, men noe må jeg uansett sjanse på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Best til en toåring

Det er nok en mer ideell gave til en som feks har fylt to det året - da har man glede av den et par-tre år.

Har du plass / anledning til å oppbevare den litt til, og ha den som en gave til en 2-3åring senere, ville jeg gjort det.

Våre barn har hatt stor glede av sin briokomfyr, og det er en slikkelig leke som ser fin ut på barnerommet (i motsetning til mye i plast), så det er en fin gave!

Men den krever litt plass (vi har leilighet og ikke alt for mye ekstra plass), så å rydde / ommøblere barnerommet for å få plass til den hos et barn som fyller fem neste år, ville jeg kanskje synes var litt sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Jeg synes det er en flott gave til en 4-åring. Jeg hadde gitt jenta komfyren. Jeg jobber i barnehage og jenter i den alderen leker mye på "kjøkkenet" som vi har i dukkekroken i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en flott gave en fire år gammel jente vil sette stor pris på å få! De leker jo masse med kjøkken og dukker og sånt i flere år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...