Liliaceae Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som har peiling på hva det kan komme til å koste? Første gang til reguleringstannlege, regner med det bare blir å titte og vurdere hva som evt. skal gjøres. Jeg har forstått at det er en egenandel som vi må betale, men aner ikke om det er fem hundre kroner, tusen eller mer... Vil vite pga at jeg kanskje må sende penger med jentungen. Hun skal møte en slektning i byen som følger henne dit, og da vil jeg helst sende med noenlunde riktig beløp.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis det er snakk om en førstegangskonsultasjon, kan det her se ut til at det ligger på rundt 875 (men kan sikkert variere noe): http://www.reguleringstannlegen.com/hXGYCS3lfG0K.7.idium Betaler en tannleger kontant lenger? Min tannlege må betales enten med kort eller ved faktura. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis det er snakk om en førstegangskonsultasjon, kan det her se ut til at det ligger på rundt 875 (men kan sikkert variere noe): http://www.reguleringstannlegen.com/hXGYCS3lfG0K.7.idium Betaler en tannleger kontant lenger? Min tannlege må betales enten med kort eller ved faktura. Det er betaling enten kontant eller kort. Var i alle fall det jeg fikk opplyst pr telefon. ..Og har ikke tenkt å sende med jentungen kortet mitt altså ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er betaling enten kontant eller kort. Var i alle fall det jeg fikk opplyst pr telefon. ..Og har ikke tenkt å sende med jentungen kortet mitt altså ;-) Vi betalte 750,- for første konsultasjon. Pappa'n var med barnet og de sendte alltid faktura sa de, så det er nok forskjellig praksis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Vi betalte 750,- for første konsultasjon. Pappa'n var med barnet og de sendte alltid faktura sa de, så det er nok forskjellig praksis. Ja, jeg tror nok det er ulik praksis rundt omkring. Derfor ringte jeg i forkant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppehøna Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Om det er nå som før, så settes egenandelen etter hvor stort bittavviket er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.