Gå til innhold

Første tur til reguleringstannlege

Liliaceae

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hva det kan komme til å koste?

Første gang til reguleringstannlege, regner med det bare blir å titte og vurdere hva som evt. skal gjøres.

Jeg har forstått at det er en egenandel som vi må betale, men aner ikke om det er fem hundre kroner, tusen eller mer...

Vil vite pga at jeg kanskje må sende penger med jentungen. Hun skal møte en slektning i byen som følger henne dit, og da vil jeg helst sende med noenlunde riktig beløp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er snakk om en førstegangskonsultasjon, kan det her se ut til at det ligger på rundt 875 (men kan sikkert variere noe):

http://www.reguleringstannlegen.com/hXGYCS3lfG0K.7.idium

Betaler en tannleger kontant lenger? Min tannlege må betales enten med kort eller ved faktura.

Det er betaling enten kontant eller kort.

Var i alle fall det jeg fikk opplyst pr telefon.

..Og har ikke tenkt å sende med jentungen kortet mitt altså ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er betaling enten kontant eller kort.

Var i alle fall det jeg fikk opplyst pr telefon.

..Og har ikke tenkt å sende med jentungen kortet mitt altså ;-)

Vi betalte 750,- for første konsultasjon. Pappa'n var med barnet og de sendte alltid faktura sa de, så det er nok forskjellig praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 750,- for første konsultasjon. Pappa'n var med barnet og de sendte alltid faktura sa de, så det er nok forskjellig praksis.

Ja, jeg tror nok det er ulik praksis rundt omkring.

Derfor ringte jeg i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...