jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 I dag tidlig fant jeg brillene til eldstemor!!! Planla å ta henne med til optiker for å bestille nye i dag, men tenkte jeg måtte sjekke alle skittentøysdunkene en gang til først. Og jammen meg, i dunken med hvitvask, der lå de... Vet ikke hvordan jeg har oversett dem før, men... Er vel ertenissene som har vært på ferde Uansett, HURRA, brillene er på nesen hennes igjen :D:D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvis brillene hadde lys innfatning, så lå de i det minste i riktig skittentøyskurv...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Hvis brillene hadde lys innfatning, så lå de i det minste i riktig skittentøyskurv...*s* LOL!!! De har ikke lys innfatning, så sånn sett lå de feil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra. Kanksje dere likevel skulle ta en tur til optiker, bare for å ha et par reserve-briller. Sånn til neste gang, mener jeg. Snakker av egenerfaring når det gjelder briller og forsvinningsnummer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra. Minstemann har mistet sine også, men jeg lurer på om det er med vilje, han vil ikke bruke dem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brilleslangen den syvende Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra. Minstemann har mistet sine også, men jeg lurer på om det er med vilje, han vil ikke bruke dem Hva med linser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hva med linser? Har en pakke her, han prøvde en gang og så fikk han panikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra. Kanksje dere likevel skulle ta en tur til optiker, bare for å ha et par reserve-briller. Sånn til neste gang, mener jeg. Snakker av egenerfaring når det gjelder briller og forsvinningsnummer. Tror nok vi bør gjøre det. De er ganske velbrukte de hun har også... Dessuten har hun veldig lyst på kontaktlinser, så vi kan kanskje slå to fluer i en smekk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra )) Ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra! :-) YESSS!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra. Minstemann har mistet sine også, men jeg lurer på om det er med vilje, han vil ikke bruke dem He, he - sånn kan det også gå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Hva med linser? Hun har lyst på det, og øyenlegen har gitt klarsignal. Vi får se hva vi finner ut av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppehøna Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Så flott da :-) ..utrolig hvordan man kan oppleve å plutselig finne noe igjen på et sted man allerede har lett både én og flere ganger.... Opplever det ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Mora mi legger dem alltid på dolokket når hun bader, og så ser hun jo ingenting og setter seg på dem når hun skal tørke seg. Jeg tilbragte barndommen med å plukke glassbiter ut av rumpa hennes. Du skal være glad hun legger dem andre steder enn på dolokket, men det kunne kanskje hjelpe om dere banka inn i henne å legge dem et bestemt sted hver gang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Så flott da :-) ..utrolig hvordan man kan oppleve å plutselig finne noe igjen på et sted man allerede har lett både én og flere ganger.... Opplever det ofte. Ja, det er da jeg begynner å lure på om det faktisk finnes nisser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Mora mi legger dem alltid på dolokket når hun bader, og så ser hun jo ingenting og setter seg på dem når hun skal tørke seg. Jeg tilbragte barndommen med å plukke glassbiter ut av rumpa hennes. Du skal være glad hun legger dem andre steder enn på dolokket, men det kunne kanskje hjelpe om dere banka inn i henne å legge dem et bestemt sted hver gang? Oj, oj, oj, jeg får noen merkelig bilder når jeg leser innlegget ditt... Vi prøver å si til henne at hun bør legge dem på samme sted hver gang, men som sagt - hun er veldig surrete... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 He, he - sånn kan det også gå Det var godt dere fant dem, briller til unger er dyrt. Men vi har fått et ekstra par ved siden av. Jeg lurer på om det er et troll her som får brillene til minstemann til å forsvinne, han har hatet dem fra første stund 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Mora mi legger dem alltid på dolokket når hun bader, og så ser hun jo ingenting og setter seg på dem når hun skal tørke seg. Jeg tilbragte barndommen med å plukke glassbiter ut av rumpa hennes. Du skal være glad hun legger dem andre steder enn på dolokket, men det kunne kanskje hjelpe om dere banka inn i henne å legge dem et bestemt sted hver gang? Uffda, he he... Husker forresten en gang jeg absolutt ikke kunne finne igjen brillene mine mens jeg bodde på hybel i Trondheim. Dette var før jeg fikk linser, og jeg ser temmelig dårlig uten briller/linser. Hybelen var hos en eldre dame, med deling av bad, og i dusjen hadde hun en krakk hun brukte å sitte på når hun dusjet. Av en eller annen grunn hadde jeg lagt fra meg brillene der mens jeg fløy frem og tilbake mellom badet og hybelen for å stelle meg. (Det var sikkert dårlig plass på speilhylla...) Jeg skulle treffe venner for å dra i teateret, men da sminke & hår var på plass, fant jeg absolutt ikke brillene! Det er neimen ikke lett å finne dem når man ikke har dem på ;-) Krakken i dusjen var forlengst glemt... Jeg husker jeg lå på alle fire på hybelen og kjente systematisk etter med hendene hvor brillene kunne være - det ville jo være kjipt om jeg tråkket på dem. Jeg fant dem i aller siste liten med tanke på å skulle rekke forestillingen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.