Gå til innhold

Vi fant brillene!!!

jubalong70

Anbefalte innlegg

Fordi de tvinger han til å bruke det øye han ikke ser så godt med og han ser bra på det andre. Jeg tror kanskje de andre ungene ertet han på skolen, men han har blånektet fra første øyeblikk omtrent enda han har fått valgt brillene sjøl.

Jeg har gitt opp etterat vi prøvde kontaktlinsene. Jeg kan jo ikke være i hælene hans hele tida, det var jeg fram til han var ganske stor, men så ble det nok. Han kunne ikke være to minutter alene uten å gjøre noe han ikke burde ha gjort

Uff, så dumt :( Veldig viktig for synet senere at han får trent opp det dårlige øyet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

16

• Dorthe

9

• morsan

8

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Uff, så dumt :( Veldig viktig for synet senere at han får trent opp det dårlige øyet også.

Men han var nok for gammel allerede, han var 10 år og de sa ifra at det var i seneste laget og antagelig ikke var noe å gjøre med det.

Som skrevet tidligere, de burde ha oppdaget det på fireårskontrollen og så burde han ha brukt lapp over øye. Han skulle bruke lappen to timer om dagen og briller når han leste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han var nok for gammel allerede, han var 10 år og de sa ifra at det var i seneste laget og antagelig ikke var noe å gjøre med det.

Som skrevet tidligere, de burde ha oppdaget det på fireårskontrollen og så burde han ha brukt lapp over øye. Han skulle bruke lappen to timer om dagen og briller når han leste.

Ja, det er lovlig sent. Da jenta vår fikk lapp (3 år gammel) fikk vi beskjed om at det som ikke var rettet opp til hun var 7 antagelig ikke kom til å rettes opp, fordi øynene da var blitt "for gamle".

Uff, ikke noe morsom situasjon :(

Også lesebriller bare da, det er jo omtrent umulig å holde styr på for voksne... Hadde nesten vært bedre om han skulle bruke dem hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...