Gjest Anonym som har et barn på 10 år Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hei. Er det noen her som har barn på 10 år som tisser i buksen når de er opptatt med noe? Og er det noen her som har barn på 10 år med det problemet som bruker drynites på ungene sine på dagtid? Er det noen som har ungdomer som ikke har det problemet som bruker drynites når dere har mensen for å sleppe å bytte bind ofte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dralt Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 hei.. om barnet er 10 år og ikke kjenner at tisser i buken når de er i aktivitet, ville jeg ha tatt kontakt med helsesøster i kommune om å fått hjelp til å laget en tisse kalender.. at barnet skal gå på do til faste tider.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym som har et barn på 10 år Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 hei.. om barnet er 10 år og ikke kjenner at tisser i buken når de er i aktivitet, ville jeg ha tatt kontakt med helsesøster i kommune om å fått hjelp til å laget en tisse kalender.. at barnet skal gå på do til faste tider.. Barnet kjenner at h er tissetrengt, men h er opptatt i leken sammen med vennene sine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dralt Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Barnet kjenner at h er tissetrengt, men h er opptatt i leken sammen med vennene sine. ok.. da er det nok best å bruke beskyttelse til så lenge.. men jeg ville ha tatt barnet med til helsesøstre/fastlegen for og få sjekket blæren til barnet. Det hadde vært lurt å tatt en urolog undersøkelse på sykehuset. Der kan man sjekke hvor stor blæren er til barnet. når man er 10 år skal du klare og kjenne at du må tisse.. om ikke så er det jo bare bleie som hjelper. men da kan han/hun bli mobbet av medelever... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.