Gå til innhold

utenfor tema ,spm om graviditet

Gjest ikke nå nei

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå nei

Har stortsett alltid hadt syklus på 28 dager,har kanskje noen ganger variert med en dag.Forrige mnd hadde jeg en lapraskopi hvor legen fant ut at livmorhalsen var helt tett(hadde vistnok ikke sett noe slikt i sin karriere) Han sa da at det nå var stor sannsynlighet for at jeg kunne bli gravid.min mann er bærer av ett gen som kan gjøre slik at fostret ikke blir levedyktig,og det vil evt ende i abort.så til spm skulle hadt mens på torsdag,men det er ingen tegn til at den skal komme.Testet negativt fredag og idag.jeg har stikking rundt i livmor,press på blæra,"hovne bryst,vondt i brystvorter og stikking på utsiden av brystene....noe jeg ikke har hadt før.Er det noen som har vært gravid ,men ikke testet positivt før senere?......tenker og at det kan ha vært befrukning ,men at det ikke blir noe mer enn det(dette med tanke på min manns genfeil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...